Rabu, September 07, 2011


Alahai Pak Berahim ni. Kesian pulak Semut tengok dia. Dia ni macam baru sangat masuk PAS pulak. Sejak jadi Ketua Penerangan ni, sepatah haram pun dia tak tahu buat.

Ada ke dia nak suruh Si Mat Syabu tu ambik tindakan dan memfailkan saman terhadap Utusan? Apa, dia ingat Mat Syabun tu berani sangat ke?

Kata Pak Berahim, tindakan itu perlu dilakukan kerana ianya dengan jelas telah menjejaskan kredibiliti PAS kerana dianggap menyokong Komunisme.
Dalam pada itu, PAS Pusat akan meminta Timbalan Presidennya, Mohamad Sabu menyaman segera akhbar Utusan Malaysia kerana menyelewengkan fakta sebenar ucapan dalam satu ceramah beliau demi kepentingan politik. Tuan Ibrahim berkata, tindakan akhbar milik Umno itu tidak boleh dibiarkan berterusan memutarbelitkan isu kerana mahu menggambarkan PAS menyokong komunis.
Ceh!!! Kalau betul la Si Mat Syabun ni berani, dari mula hari tu dah dia saman Utusan. Dia pun dah banyak kali ulang - ulang perkara tersebut. Tapi hapah pun dia tak buat.

Kalau betul la Si Mat Syabun tu berani, kenapa dia tak ambik tindakan dan memfailkan saman terhadap Polis tempoh hari?

Setakat cakap je nak saman, nak saman. Tapi bila diasak dan didesak, tak saman - saman jugak. Macam tu digelarkan sebagai Singa? Kalau kucing tahan jugak la.

Diorang dah kantoi menyelewengkan fakta, lagi nak kata orang lain pulak yang buat penyelewengan? Betul la diorang ni jenis yang tak sedar diri.

Lepas tu, siap mengaku pulak Mat Syabun ni kononnya dia semakin Popular. Memang la semakin dia popular. Popular sebagai PENGKHIANAT.

Ada jugak rupanya orang yang bangga jadi PENGKHIANAT kat Malaysia ni ye. Memang patut sangat la 'Lelaki Popular' ni kena halau dengan waris Bukit Kepong semalam.

Kena halau tu pun sebab terlalu popular la kot. Itu yang dia suka sangat tu gamaknya. Meh suruh dia datang Pahang. 

Kot kena sambut dengan penyapu tahan lagi. Semut takut, ada orang tunggu dengan Parang je lepas ni. Baru dia tau langit tinggi rendah. Popular sangat konon. Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. semua pemimpin pas & pengikut2 nya dah mabuk daun ketum tu....pas(putar alam semata2)ahak..ahak...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping