Khamis, September 15, 2011


Macam - macam hal la Si Zulkifly Noordin ni. Ada - ada je bahan dia nak balun Si Ketua Penipu tu. Dan macam - macam pulak bahasa baru yang dikeluarkan.

Dalam kehangatan menyambut ulang tahun Hari Pembohongan Sedunia yang telah dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu, Zul Noordin keluar pulak dengan artikel dibawah:

Salam 2 all.
16 Sept 2008 akan tercatat dalam sejarah dunia sebagai hari pembohongan besar dalam tinta tawarikh Malaysia. Hari dimana bukan sahaja rakyat Malaysia, tetapi juga seluruh dunia dibohongi oleh Anwar Ibrahim dan konco-konconya bahawa Kerajaan Persekutuan yang dipilih rakyat pada 08 Mac 2008 akan tumbang.
Caranya mudah, lebih 30 Ahli Parlimen Barisan Nasional didakwa akan melompat parti menyertai kaum PaLut @ Pakatan Luar Tabi’e dan membentuk Kerajaan Persekutuan. Teman masih ingat kata Anwar bahawa “kita dah ada jumlah itu”. Teman masih ingat bila teman persoalkan mengapa kita mahu bentuk Kerajaan berdasarkan MP yang melompat, tidakkah itu menjadikan kita penganut Machiavelli “matlamat menghalalkan cara”, jawapannya, “takpa, kita dapatkan kuasa dulu”. Dan bila teman persoalkan tidakkah nanti Kerajaan Persekutuan Pakatan akan dikuasai oleh bukan Islam (sebab Anwar kata kesemua 30 lebih MP BN nak lompat tu non-Muslim), Anwar kata “takpa, aku yang jadi PM”.
Sebagaimana mike semua ditipu, macam tu lah kami juga dibohongi. Itu yang didedahkan oleh YB Datuk Seri Zahrain dalam Parlimen, bagaimana kononnya Tuanku YDP Agong dikatakan memberi sokongan. Konon cerita Panglima Angkatan Tentera dikatakan juga menyokong. 16 Sept 2008 adalah satu pembohongan, tegas Datuk Seri Zahrain.
16 Sept 2008 sebenarnya membongkar politik pembohongan dan putarbelit yang menjadi amalan kaum PaLut pimpinan Anwar Ibrahim, semuanya dengan hanya satu matlamat iaitu menduduki Putrajaya “at all cost”.
Selanjutnya, korang baca kat sini. Walau apa pun, Si Ketua penipu tu memang dasar manusia paling 'cibai' dalam Malaysia.

Sebabkan dia la semangat nak sambut ulang tahun Kemerdekaan Negara tahun ni semakin pudar. Bukan sebab jiwa rakyat tak Patriotik.

Tapi nak buat macam mana kalau dah hari 16 September ni mengingatkan seluruh masyarakat dunia bahawa mereka telah diKENCING hidup - hidup dek Si Ketua Penipu tu.

Semut ulang. Bukan setakat rakyat di Malaysia ni sahaja yang kena KENCING dek Si Anugay tu. Tapi seluruh rakyat dunia telah ditipunya. Tak ke musibat namanya tu?

Memang betul sangat la dia diberikan gelaran Anu-Gay-Rah kepada umat manusia di Negara ni. Dapat juga kita tengok, yang mana satu Benar dan yang mana satu Batil.

dan hakikatnya, Si Ketua Penipu tu memang suka menipu. Sebab itu la dia asaskan sebuah Universiti of Al - Juburi bagi mendidik anak - anak buah dia supaya kuat Menipu rakyat!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping