Sabtu, Oktober 08, 2011


Alahai!!! Ni kenapa pulak Anak Emas Kesayangan Si Ketua Penipu nak marah sampai merajuk dengan Semut ni? Semut ada buat apa - apa salah ke pada dia?

Ke dia marah sebab Semut rajin buat laporan mengenai perjalanan kes liwat yang dilakukan oleh Papa dia terhadap Mohd Saiful sekarang ni?

Rasanya bukan. Dia kalau marah dengan blog Semut pun bukan sebab - sebab itu. Dia nak marah pun mungkin sebab Semut tak buat laporan mengenai diri dia sebelum ini.

Semut pun heran jugak. Mungkin ada terkena 'radiasi' dari Si Fuziah tu sehinggakan Semut tak perasan nama Nurul Izzah ni pun ada dalam senarai 'YB-YB Babi' semalam.

Kalau korang ingat, semalam blogger Pro Pakatan Pembangkang ni menyatakan yang YB-YB diorang perangai macam 'Babi'. Tak sangka pulak nama Nurul Izzah ni pun ada jugak.


Tapi, itu yang menguatkan lagi dakwaan bahawa Si Nurul Izzah ni memang Pemalas. Nak pergi sidang Parlimen pun MALAS. Inikan pulak nak bantu rakyat.

Kalau diorang ni ada jawatan sebagai Menteri ke, Timbalan Menteri ke, tahan la jugak. Ada la jugak alasan yang munasabah. Ini, tak de jawatan apa pun.

Jadi, mungkin sebab tu la Si Nurul Izzah ni beria - ia sangat nak cover malu dengan mengeluarkan kenyataan bahawa dia menolak kenaikan elaun Ahli Parlimen semalam.

Dah semua Ahli Parlimen dari puak Pakatan Pembangkang tu tak buat kerja, nak buat apa ianya ditambah? Buat mengabihkan masa je!!!


Ps: Dia tak tau agaknya yang peruncit tu banyak membeli barang dari gedung - gedung besar macam Giant untuk dijual semula. Jadi, apa salahnya kalau lepas ni diorang beli dari gedung 1Malaysia???
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping