Sabtu, Oktober 08, 2011


KUALA SELANGOR, 8 Okt — Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berkata tuduhan pembangkang bahawa Bajet 2012 tidak realistik menunjukkan mereka mati akal dan tidak mempunyai jawapan bagi menyerang kerajaan.
Beliau berkata Bajet 2012 yang dibentangkan semalam merupakan sesuatu yang boleh dan mampu dilaksanakan oleh kerajaan serta bukan hanya janji-janji kosong.
"Untuk Bajet 2012 kita guna pakar-pakar dari Kementerian Kewangan, Bank Negara, Unit Perancang Ekonomi dan lain-lain, bukan pak pandir. Semua pandai-pandai dan ada kelulusan Phd.
"Bajet kita bukan untuk sedapkan hati rakyat, kita tidak tipu rakyat. Sebaliknya ia merupakan komitmen kerajaan Barisan Nasional (BN)," katanya semasa berucap pada majlis lawatan mesra rakyat di Ladang Tuan Mee, Ijok di sini.
Dipetik Bernama Online, Najib  meluangkan masa kira-kira sejam bersama lebih 3,000 masyarakat setempat serta menyampaikan sumbangan Deepavali dan Hari Raya Aidiladha kepada 600 penerima.
Ps: Dah tak de idea dah diorang ni sebenarnya. Nak bentang Bajet Ganja diorang pun, tak diterima rakyat. Buat pun dalam keadaan tengah 'ting-tong', macam mana orang nak terima?
Lepas tu, ada hati pulak nak kata yang Negara ni tak ada pendapatan. Yang diorang bentang Bajet Ganja tu, mana datang duitnya?
Setakat cakap kosong, boleh la diorang ni. Bila suruh buat, satu hapah pun tak terbuatnya. Yang ada jawatan sebagai Ahli Parlimen pun tak terbuat. Yang diorang tau, menipu rakyat je la kerjanya!!! Macam sial!!!
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Pooorah Nuar ....
    Hang tu siap sedia untuk pi Sungai Buluh dah...

    BalasPadam
  2. ada ke patut bentang bajet kosong.....kepala lutut kau la....duitnya mana....cakap mat jenin....SIAL punya manusia..bila la nak sedar diri

    BalasPadam
  3. Ini macam punya olang pung ada kah? Kalau dia olang biasa sudah lama kena hantar kat Hospital Bahagia.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping