Khamis, November 24, 2011


Mungkin ada yang tak tahu, apa dia yang dimaksudkan dengan pertubuhan Illuminati ini. Dan apa kaitannya Si Ketua Penipu tu dengan pertubuhan ini.

Meh Semut nak cerita sikit. Pertubuhan Illuminati ni adalah sebuah pertubuhan rahsia Yahudi yang tersebar luas diseluruh dunia.

Ia diasaskan oleh Profesor Adam Weishaupt pada tahun 1776 di Ingolstadt, Jerman. Ia berkembang pesat apabila Illuminati ini bergabung dengan Freemason.

Perancangan pertama yang direncanakan oleh Illuminati adalah bagi mencetuskan Revolusi Perancis pada tahun 1789 dengan tujuan menggulingkan sistem Beraja.

Revolusi Perancis telah dicetuskan oleh seorang lelaki bernama Maximillian Robespierre yang juga merupakan seorang Yahudi.

Dengan kepetahan berpidato dan menambah rasa simpati darikalangan rakyat bawahan, Maximillian berjaya mempengaruhi mereka untuk menentang Kerajaan.

Karekter Maximillian dan juga agenda mewujudkan Revolusi seumpama ini amat sinonim dengan gerakan yang dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu pada hari ini.

Dia juga petah berpidato dan mempergunakan simpati rakyat untuk meraih sokongan terhadap perjuangan Politiknya demi untuk menawan Putrajaya.

Apa lagi hubungkait Si Ketua Penipu itu dengan gerakan Illuminati Yahudi ini? Meh kita tengok beberapa logo yang diguna pakai oleh Si Ketua Penipu tu pulak.

Dibawah ini adalah salah satu lambang yang dikaitkan dengan Pertubuhan Illuminati ini. Ianya bersimbolkan 'Mata Yang Melihat Semua'. 


Lambang yang sama juga digunakan dalam corak bendera PKR selama ini. Ia juga amat mirip dengan Mata Illuminati ini.


Lambang dibawah ni pulak ialah lambang Trilateral Commision. Macam pernah tengokkan lambang ni. Tapi dimana ye?


Ditengah - tengah lambang ni ada bentuk Piramid salah satu simbol yang mewakili Pertubuhan Illuminati ini. Cuba tengok lambang Pakatan Rakyat. Sama tak bentuk dia?


Si Ketua Penipu tu juga sering melaung - laungkan slogan New World Orde. Slogan ini merupakan salah satu slogan Illuminati ini, Novus Ordo Seclorum.

Adakah ini semua hanya Kebetulan atau pun sememangnya ia telah dirancang oleh Ketua Penipu tu sendiri sebelum ini? Tepuk dada, tanya la diri sendiri!!!

3 ulasan:

  1. ish bro...takkan baru tau Haji Kunyit tu ahli Illuminati.

    PKR keluarkan logo 'mata dajjal' tu jer wa dah tau parti tu keldai Illuminati.

    lu tngk la saper kwn2 si Kunyit tu

    BalasPadam
  2. ta thu nk pcaya yg mane..

    BalasPadam
  3. Tapi kan..pelik dan musykil..sapa main golf dengan agent yahudi barrack obama yang jelas menyokong israel?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping