Jumaat, November 04, 2011

Halamak!!! Ah So ni dah bikin malu dengan diri dia sendiri buat sekian kalinya. Hari tu dah kantoi gambar dia diinternet. Kali ni dia sendiri yang membogelkan diri sendiri.

Dalam kenyataan balas dia sebalum ini, dia menafikan penglibatan Kerajaan Negeri Selangor dengan penganjuran The Challenger Asia AXN.


Kalau dulu, The Challenger ni dikenali sebagai The Contender. Tapi formatnya diubah sebab kali ini ianya mempamerkan sukan tinju Muay Thai.

Dalam penafian Si  Eli Wong tu, dia kata penganjuran The Challenger Asia ni tak de kaitan dengan Tourism Selangor dibawah kendaliannya.

Kalau kita tengok iklan The Challenger tu kat AXN, terang - terang diakhir iklan tu sebut, "Sponsored By, Tourism Selangor".

Tapi kalau cari dalam Youtube memang tak de lagi iklan tu disiarkan. Nanti kalau sempat, Semut rakam, boleh upload kat sini.

Walau apa pun, rakan blogger Semut, Keris Putera dah berjaya mengantoikan Si Eli Wong ni dengan surat dibawah. Eli Wong tu nak kata apa pulak dengan surat tu?


Adakah dia nak kata yang surat ni bukan milik Tourism Selangor? Adalah mustahil yang Kerajaan Negeri Selangor sendiri tak tau senarai peserta yang bakal bertanding.

Jadi, kalau nak buat sebarang dakwaan terhadap orang lain, tolong la pastikan yang ianya tidak akan memakan diri sendiri balik ye. Nanti kantoi, buat malu je!!!

Ps: Pendedahan selanjutnya, klik disini. Siap ambik untung lagi, Wa cakap Lu!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping