Rabu, November 02, 2011


Apa boleh buat. Kalau dah ambik blogger yang kantoi belajar Universiti dan nak tunjuk pandai, macam ni la jadinya. Buat artikel pun main ikut sedap dia.

Kalau tengokkan gaya, bukan main lagi. Ranking tinggi sangat kalau kena gayanya. Tapi isi kandungan semua membodohkan diri dia sendiri je.

Sebelum ni, banyak jugak orang mempertikaikan blog Semut ni. Blog merapu la, blog tak matang la. Tapi baik la daripada bloge penipu.

Dah la dapat bahan pun main ceduk je dari orang asing. Lepas tu nak tunjuk pandai sampai membodohkan diri sendiri.

Dari mana dia dapat bahan mengatakan yang Datin Seri Rosmah Mansor berbelanja sebanyak $150ribu di Perth Australia ni?


Hanya dengan merujuk kepada nama 'First Lady' itu sahaja dia buat dakwaan sesuka hati dia. Apa, dia tak tau ke, semua isteri pemimpin Negara yang pergi ke Chogm tu turut dikenali dengan gelaran 'First Lady'?

Takkan la benda semudah ini pun dia tak tahu? Ke dia memang tak faham bahasa Inggeris dan tak tahu membaca dalam bahasa tersebut?

Lepas tu pulak, buat tuduhan kata yang anak PM juga turut berbelanja sedangkan anak PM sorang pun tak ikut dia ke Perth. 

Jadi macam mana diorang boleh kata yang anak PM berbelanja besar disana? Nampak sangat dah menipunya.

Tag line je 'Menentang Dengan Fakta'. Ini 'Fakta' menda kejadahnya. Dapat bahan pun bukan nak semak dulu. Main tembak ikut suka dia je. Tak ke songeh namanya tu??? Tak pasal - pasal je dah kantoi membodohkan diri sendiri!!! 
Categories: , , ,

5 ulasan:

  1. Si bengap ni bukan reti, janji ada 'lady' je....dia kata tu Rosmah. Lepas ni ada banyak lagi dia kaitkan dengan Rosmah...contoh...

    dutch lady
    lady fingers
    lady bird
    ladies
    lady gaga
    old lady

    Muahaha....sia sia fuckatan bayar Milobasi.

    BalasPadam
  2. kah3!!

    bodoh is STUPID hehe

    pendaftaran persekolahan tahun 1 untuk sessi 2012 masih terbuka

    milo suam jangan lupa daftar yer....bawa surat beranak skali ahaks

    -milo ais-

    BalasPadam
  3. ate...dh nama pun milo suam..minuman bebudak skolah rendah jer...setahap itu jer la mentality dia...bodoh la ko milo suam...hahaha
    Baik ko berenti jadi blogger..jd cleaner kt KLCC lg baik.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping