Rabu, Disember 07, 2011


Mendung cuaca hari ini tatkala 'Singa' PAS yang kuat menipu ni menangis di pinggir kaki lima tempat dia terjelepuk ketika melarikan diri dari pihak Polis masa Perhimpunan BerSHIT hari tu.

Dia sedih bukan sebab sakit Kepala Lutut dia yang turut mengakibatkan dia sakit otak kembali menyerang. Cuma dia sedih sebab dia GAGAL dalam usaha untuk dia jadi kaya cepat.

Hari ini, Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur telah menolak saman Si Mat Syabun Komunis Penipu ni terhadap Utusan diatas dakwaan memfitnah diri dia.

Ianya bekaitan dengan isu peristiwa Bukit Kepong yang dibangkitkannya sebelum ini. Isu tersebut turut membangkitkan kemarahan seluruh rakyat Malaysia kerana dia jelas menghina anggota Keselamatan yang terkorban.

Dalam keputusan yang dibuat oleh Hakim Datuk John Loius telah membenarkan bantahan awal yang dibawa oleh Utusan Malaysia atas alasan saman itu adalah remeh dan menyalahgunakan proses Mahkamah.

Atas sebab itu, Si Mat Syabun Komunis Penipu ni telah diarahkan oleh pihak mahkamah untuk membayar kos sebanyak RM5000.00 kepada pihak Utusan Malaysia.

Inilah padahnya kalau suka sangat buat dakwaan dan juga tuduhan mengikut suka hati dia je. Dia ingat kat Malaysia ni macam Negara Bapak dia punya kot sampaikan dia boleh cakap apa sahaja.

Dia tak sedar bahawa anggota - anggota Keselamatan yang terkorban dalam tragedi tu sanggup mengorbankan nyawa demi mempertahankan kedaulatan Negara. Jauh bezanya dengan apa yang dia dah buat.

Cuba suruh dia bagi tau, apa yang dia dah buat bagi menjaga nama baik Agama, Bangsa dan Negara selama hari ini? Ada dia bagi ceramah agama sepanjang dia jadi pemimpin kepada parti yang KONONnya memperjuangkan Islam tu?

Apa sumbangan dia yang boleh dibanggakan oleh seluruh rakyat sehingga dia layak untuk mempertikaikan pengorbanan anggota keselamatan yang terkorban di Bukit Kepong tu?

Tak de satu pun. Yang dia tau buat hanya mengadu domba dan buat fitnah tak tentu arah. Tak ketinggalan jugak mengubah nombor bilik agar tidak dikaitkan dengan skandal Khalwat. Itu je yang mampu dia buat!!!

Nak harapkan dia menjaga Kebajikan rakyat? Lagi la jahanamnya. Setakat jaga periuk nasi sendiri boleh la!!! Kaut projek selagi ada. Bukan nak perjuangkan rakyat sangat pun!!! Itu pun orang PAS nak bangga sangat ke? Ceit!!! Pigidah!!!

Published with Blogger-droid v2.0.1
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping