Selasa, Disember 06, 2011


Kesian Semut tengok Si Mahfuz Bean...ngai ni meroyan bagai orang Gila Talak bila orang - orang UMNO balun sahabat sebantal dia, DAPigs macam punchingbag.

Dia hari ini menggesa UMNO agar berhenti daripada menggunakan Politik kotor dengan menjadikan DAPigs sebagai sasaran mereka melepaskan geram.

Kononnya, kata dia, tindakan tersebut hanya merupakan taktik UMNO untuk menarik perhatian dan juga mendapatkan sokongan rakyat terutamanya dikalangan orang Melayu yang didakwa semakin merosot ketika ini.

Dalam pada masa yang sama, Si Mahfuz Bean...ngai ni juga turut menggesa orang Melayu agar tidak termakan dengan strategi tersebut kerana masalah Melayu hari ini tidak dtimbulkan oleh DAPigs.

Persoalannya, apa yang dah dibuat oleh PAS selama hari ini bagi membantu orang - orang Melayu untuk turut serta menyelesaikan masalah mereka?

Sedangkan PAS sendiri yang GAGAL membantu orang Melayu sejak dari dulu sampai sekarang kerana bagi mereka, orang Melayu itu tak semestinya Islam. Itu kata PAS.

Apa sebab Si Mahfuz Bean ni meroyan sampai hilang akal bila UMNO balun DAPigs? Sebab UMNO tuduh DAPigs telah memperkudakan PAS untuk menarik sokongan orang Melayu.

Bukan ke itu hakikatnya? Bukan ke itu tujuan dan fungsi PAS dalam Pakatan Pembangkang memandangkan hanya parti itu sahaja yang disokong oleh majoriti orang Melayu? Jadi, buat apa lagi dia nak beria - ia menolak Kebenaran ini?

Nampak sangat la yang Si Mahfuz ni sebenarnya tak mampu nak memperjuangkan orang Melayu secara lebih efektif. Dia tahu yang PAS takkan mampu untuk menggantikan UMNO untuk terus memperjuangkan hak orang Melayu.

Nak harapkan PKR? Lagi la tak gunanya. Nak buat kerja yang sedia ada pun diorang tak mampu, inikan pulak nak menjaga hak serta Kepentingan orang - orang Melayu. Kalau suruh diorang menipu, boleh la. Itu je la kerja yang diorang tau buat pun!!!!

Published with Blogger-droid v2.0.1
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping