Rabu, Disember 14, 2011


Wah!!! makin hangat pulak cerita pasal Si Nurul Izzah ni. Sejak Papa dia diumumkan sebagai peliwat oleh Si Godfather Karpal, memang lain macam betul dia sekarang.

Bukan setakat dia mengaku bahawa PKR akan kalah dalam Pilihan Raya Umum akan datang je. Dia siap cakap lagi yang dia sayangkan Perdana Menteri sekarang ni.
"Sekiranya Pilihan Raya kali ini dijalankan dengan sistem yang telus, bersih dan adil, kami akur dan reda jika kalah. Saya juga berharap agar tiada lagi lanun-lanun politik yang membawa lari tong-tong undi pada Pilihan Raya kali ini," katanya.
Nurul Izzah berkata, sebagai rakyat Malaysia, dirinya mempunyai harapan besar agar PRU13 dilaksanakan dengan telus.
"Saya memanggil dan menggesa perdana menteri melaksanakan transformasi pada Pilihan Raya kali ini. Sebagai rakyat Malaysia, saya, kami sayang kepada perdana menteri negara kami. Walaupun, perdana menteri tak sayang kami macam rakyat yang lain, saya masih sayang dia sebagai Perdana Menteri Malaysia.
"Oleh itu, saya mohon dengan penuh harapan agar realisasikan aspirasi rakyat. Sikap yang saya anggap sebagai lanun-lanun politik tidak seharusnya ada. Soal siapa menang pada PRU13 ia terpulang kepada rakyat untuk memilih," katanya. - Sumber Sinar Harian
Dia kata dia tak suka dengan sikap lanun - lanun Politik? Yang lanun mengundi dia banyak kali masa Pemilihan tahun lepas tu menda kejadahnya? Tu tak dikira sebagai lanun pulak?

Pelikkan. Bukan ke selama ni dia dan juga puak - puak Pakatan Haramjadah tu selalu mengutuk dan membuat dakwaan terhadap Datuk Seri Najib?

Adakah itu caranya dia menunjukkan bahawa dia sayangkan Perdana Menteri Malaysia ni? Macam Papa dia pulak. Dah kutuk, lepas tu sayang.

Dulu Papa dia sering kutuk DAPigs dan jugak PAS. Tapi sekarang, Papa dia sanggup lakukan apa saja demi mendapatkan sokongan dari mereka.

Sama la macam Si Nurul Izzah ni. Tapi nak buat macam mana ye tak. Dah keturunan dia gamaknya. Cakap je pandai, tapi buat kerja tak reti.

Kalau dah tak reti buat kerja tu, duduk je la kat rumah. Nak sibuk - sibuk berPolitik lagi menda kejadahnya. Buat menyusahkan orang je!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Nurul sayang...jadilah surirumah pd suami anda yang dayus tu.jgn biarkan suami anda tanggung dosa dayus sbb perangai isteri dia yg dh tak da harapan utk singgah ke syurga...

    BalasPadam
  2. budak kecik ni apa yg dia tau? mula2 di bawah ketiak papa jahat dan mama lurus bendul... kemudian nk masuk politik.. serupa la dgn papa dia..pengalaman mereka hanya satu saja...buat kacau. itu jer. Lawan tetap lwn..kacau tetap kacau. No experience at all in the world around them at all. None whasoever. They can only talk. Lama2 mereka dimakan oleh kata2 celupah mereka sendiri. Tak percaya tgk la.

    BalasPadam
  3. Nurul izzah seorang pemimpin berpendidikan tinggiiiiiii. dia mesti tahu apa yang dikatakannya pada forum kebebasan beragama. Saya rasa ia datang dari lubuk hatinya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping