Ahad, Disember 18, 2011


Puak - puak Parti Kencing Rakyat ni nampak gayanya sengaja nak mendedahkan aib Si Ketua Penipu tu secara besar-besaran dengan pendedan yang dibuat dibawah ni.

Apakah mereka lupa tentang dakwaan Si Ketua Penipu tu selama hari ini berkaitan dengan kebanggan Si Ketua Penipu tu menjadi Menteri Kewangan sebelum ini?

Jadi, hubung kait dengan IMF ni sebenarnya adalah hasil kerja keras dia jugak. Bukan Tun Dr. Mahathir. Maka sebab itulah IMF memuji Malaysia dan komitmen tersebut adalah melalui dia, bukan dengan Tun Dr. Mahathir.
PKR hari ini terus mempertahankan pendiriannya bahawa bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad pernah terlibat dengan bantuan Bank Dunia semasa era pemerintahannya.
Dalam kenyataan hari ini, parti itu malah mendedahkan pautan ke laman Bank Dunia yang dikatakan "jelas menunjukkan komitmen Bank Dunia kepada Malaysia".
"Rujukan pada pautan di bawah adalah bukti jelas betapa Tun Dr Mahathir telah berbohong dan cuba memutarbelitkan fakta kenyataan beliau yang terdahulu," demikian menurut kenyataan itu.
Dr Mahathir semalam mencabar Anwar bersumpah dengan memegang al-Quran bagi membuktikannya pernah menulis surat kepada Bank Dunia untuk meminta bantuan semasa krisis kewangan pada 1999 seperti yang didakwa.
Dr Mahathir dilaporkan berkata, beliau tidak pernah berbuat demikian sebaliknya menolak permintaan daripada Bank Dunia yang datang untuk menawarkan bantuan.
Satu dunia tahu yang Tun Dr. Mahathir ni memang memusuhi IMF. Sampaikan Mesir tatkala menerima tawaran IMF baru-baru ni pun mintak nasihat Tun Dr. Mahathir terlebih dahulu.

Bukan apa, diorang pun takut kena tipu dengan IMF. Diorang tak nak jadi macam Indonesia dan pengikut Si Ketua Penipu tu. Jadi reputasi Tun yang menentang IMF ni memang tak dapat nak dinafikan lagi.

Buang masa je sebenarnya Si Ketua Penipu tu cuba nak menjejaskan nama Tun dengan mengaitkan beliau dengan IMF. Tanya la pemimpin dunia lain, semua tahu kisah tersebut.

Tindakan PKR ni sebenarnya hanya akan membangkitkan lagi rasa syak penduduk dunia terhadap Si Ketua Penipu ni. Dah la hari tu pun dia kantoi menipu. Sekarang PKR pulak nak cuba burukkan dia. Elok sangat la tu. Biar satu dunia tau yang dia ni memang kuat menipu!!!

Published with Blogger-droid v2.0.2
Categories:

1 ulasan:

  1. Wujud ke PKR pada masa itu? Makin bersuara makin jelas penipuan. Dari seorang yang menipu, habis suku sakat jadi penipu dan membuat fitnah kepada TUN...sedangkan rakyat jelata tahu yang TUN menolak IMF dan setiap ucapan beliau dari dulu memang dia anti IMF dan Soros...sapa tak tahu itu semua.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping