Khamis, Disember 22, 2011


Bila baca artikel dibawah ni, senang la sikit hati Si Ketua Penipu tu nak ke penjara nanti. Sekurang - kurangnya dia tahu yang pengundi dalam kawasan dia dah sedar.

Kiranya, bagi dia nasib dia dah terbela dan yakin bahawa Si Nurul Izzah tu akan selamat jika menggantikan tempat dia di Permatang Pauh nanti.

Tapi, apa yang dia tak sedar ialah, Si Nurul Izzah tu pun berfikir dua, tiga dan empat kali untuk bertanding dikawasan Permatang Pauh ni sebenarnya.

Ye la, mana tak nya. Kang jadi pulak macam di Lembah Pantai, malu jugak dia. Bila dah ambik alih, makin ramai pulak yang keluar parti.

Kalau masa Papa dia jadi Ahli Parlimen pun dah 130 orang ahli yang keluar parti. Kalau masa dia nanti, mau berkubur terus PKR kat kawasan tu.

Kita bukan tak tau. Si Nurul Izzah ni bukannya pandai sangat buat kerja. Sebab tu orang dikawasan Lembah Pantai tu marah pada dia. Sekarang, belum bertanding pun orang dah angkat kaki. Dah bertanding esok, dia sendiri mau ingat la!!!
BUKIT MERTAJAM - Seramai 130 orang ahli PKR kawasan Parlimen Permatang Pauh bertindak keluar dari parti itu dan menyertai UMNO setelah kecewa dan hilang kepercayaan dengan kepimpinan parti.
Kumpulan itu menyerahkan borang keanggotaan untuk menyertai UMNO kepada Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Pulau Pinang, Datuk Zainal Abidin Osman dalam satu majlis di Kampung Tengah Liat Mukim 9.
Turut hadir ialah Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri, Datuk Musa Sheikh Fadzir dan Ketua UMNO Bahagian Permatang Pauh, Datuk Abdul Jalil Majid.
Bekas Ketua Cawangan PKR Tanah Liat, Abdul Wahab Rahman berkata, mereka terpaksa meninggalkan parti itu setelah mula melihat kepincangan yang sedang berlaku dalam PKR.
"Sudah lama saya fikir dan perhatikan perjalanan PKR dan selepas 11 tahun ianya ditubuhkan, kini ianya sudah tidak lagi relevan.
"Mereka (Pemimpin PKR) langsung tidak pedulikan masalah rakyat, terutamanya kami disini, jadi saya rasakan sudah tiba masanya kami berubah haluan dan kembali kepada perjuangan UMNO," katanya kepada pemberita.
Mohd Nasir Yob yang mewakili ranting PKR Bukit Berangan pula berkata, mereka juga sepakat untuk keluar PKR setelah kecewa dengan Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Penanti, Datuk Mansor Othman yang didakwa mengabaikan rakyat di Bukit Berangan.
Katanya, selepas hampir empat tahun menjadi ADUN Penanti, tiada apa yang disumbangkan wakil rakyat itu sama ada daripada segi kebajikan mahupun infrastruktur kepada penduduk, menyebabkan mereka rasa putus asa dan mengambil keputusan menyertai UMNO.
Ps: Kan Semut dah cakap. Bukan setakat di Lembah Pantai je wakil rakyat PKR ni tak reti buat kerja. Yang jadi wakil rakyat tempat lain pun sama jugak.

Diorang ni setakat bercakap je pandai. Menipu rakyat je lebih. Tapi buat kerja, Satu Hapah Pun Diorang Tak Reti!!! Buat menyusahkan orang lagi ada la!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. org luar lembah pantai mmg pandai membebel. bising je lebey. mabok!

    BalasPadam
  2. ORANG PERMATANG PAUH BODOH SEMUA KELUARGA SEKS BEBAS DIANGKAT JADI PEMIMPIM BONGOKLA KORANG NI. PATUTLA ORANG PENANG DITINDAS.. BODOH SEMUA.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping