Ahad, Januari 29, 2012


Akibat sikap riak, sombong dan bangga yan ada pada diri Si Ketua Penipu tu telah sekali lagi memburukkan keadaan diri dia sememangnya buruk tu.

Hari tu, dia dah kantoi nak hapuskan undang - undang yang berkaitan dengan perlakuan  liwat kerana disifatkan mengaibkan orang kononnya.

Kali, dia sekali lagi dikantoikan dengan pendedahan yang dibuat oleh pihak Wall Street Journal berhubung 'Keselamatan Negara Israel'.

Kata Si Ketua Penipu tu, dia 'Menyokong Semua Usaha Melindungi Keselamatan Israel'. Tak kira la sama ada dia kata nak bela rakyat palastine atau tidak.

Perkara tersebut bukan sahaja mendapat kecaman dari kalangan pemimpin - pemimpin Barisan Nasional. Malah dikalangan pemimpin pakatan Pembangkang juga turut sama.

Nak pulak Si Ketua Pemuda PAS ni yang jelas menolak mana - mana usaha untuk menyokong Rejim Zionis Israel sama ada dalam isu keselamatan sekali pun.

Kata dia, sokongan seumpama itu tidak layak dan tidak wajar diberikan mahupun ianya sekadar nak menambat hati pihak Amerika Syarikat semata - mata.
"Israel adalah sebuah entiti haram yang terlalu besar dosanya terhadap umat Islam seakidah dengan kita meskipun kita berada jauh di Tanah Melayu.
"Sekalipun atas nama untuk ambil hati Amerika (AS), demi masa depan kita yang bakal mengambil alih Putrajaya, tidak sekali-kali wajar dan layak kita menyokong Israel apalagi untuk memberi perlindungan kepada golongan yang dilaknat oleh Allah SWT," katanya menerusi salah satu status terbaru di laman sosial Facebooknya hari ini.
Nah!!! Baru puak - puak PAS ni nak sedarkan diri pasal sikap sebenar Si Ketua Penipu tu? Baru ini dia nak percaya yang Si Ketua Penipu tu ada kepentingan dengan Israel?

Itulah. Bila orang cakap tak nak percaya. Cakap Si Ketua Penipu tu jugak yang dia nak ikut. Sekarang, dah terantuk baru nak terngadah?

Sudah la. Tak de faedahnya bagi mereka terus menyokong Si Ketua Penipu tu. Dia pun bukan nak memperjuangkan sangat pasal Islam ni. Setakat bercakap je, boleh la!!! tapi bila suruh buat, satu hapah pun dia tak reti!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Tunggu jerlah 1 atau 2 hari ni. Akan bertukarlah "statement" Ketua Pemuda PAS tu. Dia akan menyalahkan UMNO kerana memutar belitkan kenyataannya. Antara 901 dan Himpunan sejuta ummat yang mana dia sokong?. Story no uselah!!!!.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping