Selasa, Januari 10, 2012


Dalam kehangatan puak - puak Pakatan Pembangkang tu meraikan kebebasan Si Ketua Penipu tu, satu kempen besar - besaran akan dilancarkan tak lama lagi.

Kempen tersebut bakal diadakan sama seperti kempen Bebaskan Anugay 901 yang telah diadakan sebelum ini dengan menjelajah ke seluruh Negara.

Ianya bagi tujuan untuk membersihkan imej Si Ketua Penipu tu dari tuduhan meliwat Mohd Saiful seperti mana yang disebut dalam kes dia sebelum ini.

Maka dalam kempen itu juga, Si Ketua Penipu dan juga konco - konconya akan melalak mengatakan bahawa apa yang dinyatakan oleh Karpal Whilchar sebelum ini adalah satu konspirasi.

Dia akan membuat spekulasi dengan menuduh Karpal sengaja mahu menyatakan kepada dunia bahawa dia meliwat Mohd Saiful secara 'suka sama suka'.

Semua itu adalah skrip yang telah disediakan oleh UMNO untuk Karpal bagi tujuan mencemar imej serta kredibiliti Si Ketua Penipu tu sebagai seorang pemimpin.

Sebelum ini, dalam penggulungan kes liwat Si Ketua Penipu tu terhadap Mohd Saiful, Karpal menjelaskan bahawa perlakuan liwat diantara mereka memang berlaku tapi atas dasar suka sama suka.

Jika ikut dalam hukum Islam, tak kira la sama ada perlakuan liwat ni berlaku atas dasar suka sama suka atau sebaliknya, ianya tetap Haram hukumnya dan ianya dilaknati Allah S.W.T.

Jadi, kalau dah Karpal Whilchar tu pun kata Si Ketua Penipu tu meliwat, takkan penyokong - penyokong dia tak nak percaya kot? 

Bukan baru ni dia kata Si Ketua Penipu tu meliwat. Dah dua kali dah dia cakap macam tu!!! Kot tak nak percaya jugak cakap pemimpin sendiri, menda jadahnya dia jadi Pengerusi DAPigs!!!

Published with Blogger-droid v2.0.2
Categories: , , ,

6 ulasan:

  1. hehehe

    Biarkan mereka mabuk dan khayal dulu meraikan pembebasan yang penuh mengelirukan ini. Ini adalah Step One...sesungguhnya jerat tak pernah melupakan pelanduk...tunggu!

    Mahkamah Rayuan ada
    Mahkamah Persekutuan ada
    Mahkamah Syariah ada
    Suruhanjaya Diraja ada
    Mahkamah sakratul maut dan alam barzah pun ada
    Mahkamah Padang Masyar lagi ada...

    BalasPadam
  2. Entah2 hakim tu pun kawan dia. Saja je dia maki hakim awal2 supaya org awam tak syak akan lakonan dia ... Hebat skrip dan pengarahnya ....

    BalasPadam
  3. Majlis peguam kan berpihak kpd Anwar...lagipun majoriti yg berada didlm majlis peguam adalh bukan Melayu....

    BalasPadam
  4. BARANG DI ANUAR IBRAHIM TELAH DIDAPATI TIDAK BERSALAH DALAM KES LIWATNYA WALAUPUN TERDAPAT BUKTI YANG MENGATAKAN PERBUATAN LIWAT ITU BENAR2 BERLAKU. KEKALAHAN SAIFUL ATAS SEBAB TEKNIKAL, NAMUN APA YANG KITA AMAT TAKUTI SEKARANG INI SEKIRANYA PAKATAN MENANG DALAM PILIHANRAYA NANTI PASTI ANUAR AKAN DILANTIK MENJADI PM, SEGALA RAHSIA PERBUATAN LIWAT SEMUANYA ADA DALAM KOCEK KAPAL SINK, JADI PASTI DAP AKAN MENGGUNAKAN SEGALA KELEBIHAN YANG ADA PADA MEREKA UNTUK MENGUGUT DAN MEMPERKUDAKAN ANUAR. ANUAR BAKAL DICUCUK HIDUNG. BANGSA MELAYU, AGAMA ISLAM DAN RAJA-RAJA MELAYU DALAM BAHAYA SEKIRANYA ANUAR MENJADI PM. MALAYSIA AKAN JADI SEPERTI SELANGOR DAN PERAK SEBELUM INI. BANGSA MELAYU MEMIMPIN TETAPI CINA YANG MEMERINTAH. JADI SAMA-SAMA KITA FIKIR KAN.

    BalasPadam
  5. BARANG DIINGAT!!!! ANUAR IBRAHIM TELAH DIDAPATI TIDAK BERSALAH DALAM KES LIWATNYA WALAUPUN TERDAPAT BUKTI YANG MENGATAKAN PERBUATAN LIWAT ITU BENAR2 BERLAKU. KEKALAHAN SAIFUL ATAS SEBAB TEKNIKAL, NAMUN APA YANG KITA AMAT TAKUTI SEKARANG INI SEKIRANYA PAKATAN MENANG DALAM PILIHANRAYA NANTI PASTI ANUAR AKAN DILANTIK MENJADI PM, SEGALA RAHSIA PERBUATAN LIWAT SEMUANYA ADA DALAM KOCEK KAPAL SINK, JADI PASTI DAP AKAN MENGGUNAKAN SEGALA KELEBIHAN YANG ADA PADA MEREKA UNTUK MENGUGUT DAN MEMPERKUDAKAN ANUAR. ANUAR BAKAL DICUCUK HIDUNG. BANGSA MELAYU, AGAMA ISLAM DAN RAJA-RAJA MELAYU DALAM BAHAYA SEKIRANYA ANUAR MENJADI PM. MALAYSIA AKAN JADI SEPERTI SELANGOR DAN PERAK SEBELUM INI. BANGSA MELAYU MEMIMPIN TETAPI CINA YANG MEMERINTAH. JADI SAMA-SAMA KITA FIKIR KAN.

    BalasPadam
  6. Apa nak dihairankan. Bagi Anwar mana ada orang lain betul, yng betul hanya dia yang salah orang lain Puuuuiiiiiikkkkkk

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping