Sabtu, Januari 07, 2012


Halamak ai!!! Tak abis - abis cari masalah Datuk Ahmad Maslan ni. Mana - mana tempat dia pergi, ada je masalah yang ditimbulkan.

Biasanya dalam Pilihan Raya Kecil dia suka sangat buat program berhadapan dengan ceramah Pakatan Pembangkang tu.

Sampai ada ceramah yang sedang berlansung terpaksa dihentikan hanya semata - mata tak nak bertembung cerita dengan Ketua Penerangan UMNO Malaysia ni.

Kali ni, dia datang pulak ke Kuantan bagi melaksanakan tugas bertemu dengan Ketua - Ketua Penerangan Barisan Nasional Negeri Pahang.


Habis semua tempat dia pergi. Kiranya tak de tempat awam yang dia kunjungi. Dari Hospital Tengku Ampuan Afzan sampai ke Terminal Kuantan.

Datang pulak naik kereta dengan geng - geng dia. Apa pasal dia tak naik kapal terbang tak tau la pulak. Nak jugak merasa bayar Tol gamaknya.

Lepas habis dia buat hal kat sekitar bandar Kuantan, dia datang ke Kediaman Rasmi Menteri Besar Pahang untuk program yang telah dijadualkan.


Macam - macam cerita la yang dia sampaikan kepada mereka. Antara lainnya pasal isu FGVH, kes liwat dan juga isu berkaitan dengan video seks Si Ketua Penipu tu.

Dalam masa yang sama, Si Ketua Penipu tu pun dikatakan turut berada di Kuantan bagi sesi jelajah mencari penyokong untuk kes liwat dia.

Ye la. Orang dah nak masuk ke penjara ye tak. Ini je la peluang dia nak ke sana ke mari pun. Lepas ni duduk dalam kandang besi je la nampak gayanya. Tak boleh nak ke mana - mana.

Datang pulak naik Kapal Terbang. Yang penyokong lain semua naik kereta. Itu la yang dinamakan pemimpin berjiwa rakyat agaknya.

Dia datang pulak nak cari penyokong bagi Kempen membebaskan dia kononnya. Nak bebas menda jadahnya pulak. Dia bukannya mangsa dalam kes ni. Yang jadi mangsa Saiful.

Dia yang sedap - sedap dapat balun Si Saiful tu, dia nak orang pulak yang sokong dia. Nak suruh sokong dia meliwat buat apa!!! Mengabihkan masa je!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping