Sabtu, Januari 07, 2012


Dalam sibuk - sibuk Si Ketua Penipu tu buat lawatan dari satu tempat ke satu tempat bagi mengumpul orang untuk menyokong dia meliwat Mohd Saiful, ada jugak cerita lain.

Sebelum ni kita dengar jugak desas desus mengatakan yang dia akan mengadakan Majlis Angkat Sumpah Laknat bagi menepis dakwaan tersebut.

Ianya dianggap sebagai jalan terakhir buat diri dia untuk membersihkan imej diri sendiri dan memelihara maruah keluarga.

Hari ini, sejajar dengan ceramah yang diadakan di Kuantan, Semut sempat berbual dengan beberapa rakan yang turut sama hadir diceramah tersebut.

Antara lain yang dia perkatakan dalam ceramah tersebut ialah mengenai isu NFC dan juga kes liwat dia terhadap Mohd Saiful.

Kata dia semua tuduhan yang dilemparkan kepada dia adalah fitnah dan konspirasi untuk memburuk - burukkan diri dia.

Dan dia jugak tak ketinggalan menyatakan bahawa dia merupakan orang yang teraniaya dalam kes tersebut.

Macam mana pulak dia boleh kata dia teraniaya sedangkan dia bukan mangsa dalam kes tersebut. Yang jadi mangsanya ialah Mohd Saiful.

Sebab dia yang kena balun dek Ketua Penipu tu. Bukan Si Ketua penipu tu yang kena 'sontot'. Jadi, kenapa pulak dia beria - ia sangat nak orang datang ke mahkamah dan menyokong dia?

Tak ketinggalan juga dalam ceramah tu turut diberikan flyers untuk mengajak rakyat di Kuantan ni sama - sama berhimpun pada 9 Januari nanti.

Ada jugak flyers dibawah ni yang dibagi sekali. Wah! Kalau betul la benda ni dia nak buat, ada peluang la dia nak meraih simpati dari rakyat.

Tinggal lagi, berani ke tidak dia nak buat Majlis Angkat Sumpah ni atau ianya hanya gimik semata - mata? Kalau dia berani, bagus la. Baru betul dia Berani Kerana Benar!!! Kalau setakat bercakap je, menda kejadahnya!!!

13 ulasan:

  1. Takde sape nak aniaya ko lah !...ko yg menzalimi diri ko sendiri wahai Anuwar

    BalasPadam
  2. al juburi bersumpah : bersumpahlah sambil mata mengenyit,kalau pusing belakang dubur aku kunyit.

    lafaz sumpah : CAN I FUCK YOU TODAY ?

    BalasPadam
  3. Bagus bersumpah.....kalo betul dia buat...insyaalah kes lekat...dan allah terima sumpahnya...

    BalasPadam
  4. hehehe ni sumpah CIFUT style. Lim Guan Eng jadi saksi barulah stylo

    BalasPadam
  5. Jam Omega aku mana Jijah ?...hah Jijah Jam omega aku mana ???

    BalasPadam
  6. lepas sumpah muntah darah. aman dunia

    BalasPadam
  7. ini angkat sumpah nak masu sg buluh lah tu....nak ambik jawatan banduan...hahaha...kalau nak bersumpah dari dulu lah bro...

    BalasPadam
  8. Temberang semua tu??????? Amalan biasa Al Juburi. Penyokong yang membuta tuli tu bodoh dan banggang. Gay tetap gay Anuar tu...

    BalasPadam
  9. Memang dasar penipu haram jadah, inilah manusia perosak negara dan bangsa, perosak keamanan dan kestabilan. Dah ramai rakan yang telah pergi meninggalkannya dan sedar siapa malaun ni.

    BalasPadam
  10. bang nuar kalau bersumpah pasti penuh orang kat jalan KL...

    BalasPadam
  11. ya bang nuar, klo sumpah jgn pula pegang Al Quran terbalik ataupun melakukan solat sunat tahiyatul masjid 1rakaat spt yg terjadi kpd org songkok tinggi yg mereng itu ya!!!!!!!

    BalasPadam
  12. Tuduhan liwat yang pertama tu adalah palsu sebenarnya yang kedua ni mungkin betul...

    BalasPadam
  13. Ramai yg telah secara sengaja dan tidak sengaja melihat akan video klip Anwar bersama China Doll dan ramai juga yg telah membuat keputusan dari pandangan mata mereka. Bagi saya Anwar adalah seorang penipu dan penzina (jika dilihat dari video tersebut, saya pasti ia adalah Anwar Ibrahim ketua Penipu Rakyat). Anak Didiknya juga telah melakukan perlakuan tidak senonoh dan direkodkan oleh CCTV. Maka dengan ini Anwar, Azmin, PKR & PR akan terkejut dgn perubahan besar dalam keputusan PRU13 nanti..jika anda tidak percaya kita lihat sahaja nanti...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping