Ahad, Januari 29, 2012

"Enta Pulak, Bila Nak Letak Jawatan???"
Hah! Ni apa cerita pulak ni. Menda jadah pulak Si Din Pudu tu nak sindir Si Wali Terompah tu secara terang - terangan?

Kalau sebelum ni, semua orang dah kecoh mengenai pendirian yang dibuat oleh Presiden PAS untuk tidak bertanding dalam PRU akan datang.

Maka datang la pemimpin - pemimpin PAS macam Si Din Pudu ni memberikan pandangan masing - masing berkaitan dengan perkara tersebut.

Kata Si Din Pudu ni, pendirian yang dibuat oleh Haji Hadi tu membayangkan bahawa Presiden PAS tu berjiwa besar.
SHAH ALAM – Naib Presiden Pas, Salahuddin Ayub (gambar)menyifatkan tindakan Presiden parti itu, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berhasrat untuk berundur dan bersedia tidak bertanding dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) sebagai seorang pemimpin yang berjiwa besar.
Menurutnya, Abdul Hadi dilihat sanggup berundur ketika berada di puncak dalam karier politiknya walaupun beliau masih diperlukan berada dalam parti.



“Kenyataannya menggambarkan beliau seorang pemimpin yang memperjuangkan parti dan memiliki visi penting dalam konteks politik di Malaysia,” katanya. - SH
Kalau orang yang tawar diri dianggap sebagai berjiwa besar, macam mana pulak pandangan diorang terhadap pemimpin yang dah tua ganyut tu?

Tak berjiwa besar ke Si Wali Terompah tu sebab dia masih lagi nak terus bertanding dalam Pilihan Raya yang akan datang.

Mungkin bagi Si Din Pudu ni, Wali Terompah tu masih belum berada dipuncak dalam karier Politik buat masa sekarang.

Ye la. Nak ada kat puncak macam mana. Dah 20 tahun memerintah Kelantan, tapi satu hapah pun dia tak buat. Isu air pun dia tak boleh nak selesaikan.

Itu pun dia tak sedar diri lagi ke? Sudah - sudah la gila kuasa ni. Tak pergi ke mana pun. Baik Si Din Pudu tu pegi nasihat Si Wali Terompah. Suruh dia duduk rumah je, main dengan cucu, ada jugak faedahnya!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping