Ahad, Januari 29, 2012


Semua orang akan rasa bahawa pengumuman Haji Hadi untuk tidak terus bertanding dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang merupakan satu niat yang ikhlas.

Tindakan dia tu dianggap sebagai satu tamparan hebat buat parti PAS dan secara tak lansung turut menyindir pemimpin lain dalam Pakatan Pembangkang.

Selain Si Wali Terompah, Si Lim Kit Malam dan Si Karpal Whilchar tu juga turut merasai tamparan tersebut.

Tapi hakikatnya, pendirian yang dibuat oleh Presiden PAS tu hanya satu gimik je sebenarnya. Dia ada udang disebalik batu. Cuma kita je yang tak perasan.

Semua orang tahu yang PAS sekarang dah rosak teruk imejnya ekoran beberapa isu yang timbul sebelum ini.

Dari isu keGAGALan mencegah pemurtadan umat Islam di Selangor sampai la ke isu perlantikan Exco dan portfolio Hal Ehwal Islam negeri tersebut.

Tidak dapat dinafikan bahawa semua isu - isu ini memberikan kesan yang cukup besar dan tidak mampu ditutup oleh PAS.

Nak pulak isu berkaitan dengan pemecatan Datuk Dr. Hassan Ali dari menjadi ahli PAS. Ia juga turut menyumbang kepada imej buruk PAS ketika ini.

PAS juga turut dilihat tidak lagi mengamalkan dasar demokrasi dan terbuka bagi mana - mana pemimpinnya untuk mengkritik demi kebaikan parti tersebut.

Namun, dalang dalam merosakkan imej PAS ni pun bukan orang lain. Tak lain tak bukan, Si Ketua Penipu tu jugak yang mengatur agar PAS dipandang buruk oleh rakyat.

Dengan cara ini, orang Melayu dah tak de pilihan lain. Mereka terpaksa bergantung kepada PKR dan DAPigs untuk meneruskan kesinambungan perjuangan bangsa tersebut.

Dalam perspektif yang lebih luas, Si Ketua Penipu tu nak buat PAS macam mana dia buat pada UMNO dan Barisan Nasional. Cuma tinggal lagi puak - puak PAS je yang tak nampak benda - benda ni sebab diorang dah dibutakan dek Si Peliwat tu!!!
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. TEMAN BERSETUJU SANGAT DENGAN PENDAPAT SAUDARA ITU.

    PAS SEKARANG DISOKONG OLEH ORANG YANG ADA OTAK TAK MAHU BERFIKIR, ADA MATA TAK MAHU MELIHAT, ADA TELINGA TAK MAHU MENDENGAR DAN ADA HATI TAK DAPAT MERASAI.

    MUDAH-MUDAHAN MEREKA INI DIBERI PETUNJUK DAN HIDAYAH OLEH ALLAH AGAR OTAK MEREKA BOLEH BERFIKIR SEMULA, MATA MEREKA BOLEH MELIHAT SEMULA, TELINGA MEREKA BOLEH MENDENGAR SEMULA DAN HATI MEREKA DAPAT MERASAI SEMULA AKAN KEBENARAN YANG TELAH ALLAH TUNJUK DAN ZAHIRKAN KEPADA MEREKA YANG TELAH DIBERI PETUNJUK DAN HIDAYAH SEPERTI RAKAN2 ANWAR YANG TELAH MENINGGALKANNYA DAN PEMIMPIN PAS YANG TELAH DISINGKIR DAN MEREKA YANG TELAH MENINGGALKAN PAS.

    BalasPadam
  2. "Amanat" sendiri telah memakan tuannya sendiri...

    BalasPadam
  3. Hahaha... Tak lama lagi.., mungkin PAS akan terfikir.., bahawasanya.., Anwar Ibrahim sebenarnya adalah ajen UMNO yang telah meresap masuk kedalam selimut pembangkang!!

    Yer ler.. Mana lah tau.., ini semua adalah perancangan jangka panjang yang paling hebat dari Tun Mahathir.. hehehehe..

    Gomo sajer ler PAS, ooi....!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping