Rabu, Januari 04, 2012


Pelik, tapi itulah hakikatnya. Apa yang dia takut sangat dengan Si Raja 'Tikus' Petra Kamarudin tu sampai terpaksa melabelkan dia sebagai blogger Pro UMNO?

Kalau apa yang dikatakan oleh Si Raja Tikus ti adalah sesuatu yang tidak relevan, kenapa dia beria - ia sangat nak melayan kerenah Si Raja Tikus tu?

Ternyata, Si Azmin Ali ni memang terkesima dengan pendedahan yang dibuat oleh Si Raja Tikus tu sebenarnya. Apa yang dikatakan memang ada benarnya juga.

Tapi, jenis orang yang tak boleh nak terima Kebenaran ni memang susah sikit. Dia lagi suka dengar cerita bohong dari nak dengar Kebenaran. 

Maklum la, Anak Buah Kesayangan Si Ketua Penipu tu la katakan. Lagi pun dia bukan tau buat kerja lain. Yang dia tau, menipu rakyat tu je!!! Kerja lain dia bukan tau buat!!!
Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali menegaskan bahawa hala tuju partinya ditentukan oleh Ketua Umum Datuk Seri Anwar Ibrahim dan bukan blogger pro-Umno, Raja Petra Kamaruddin (RPK).
“Masa depan perjuangan parti ditentukan oleh Anwar dan bukan Raja Petra. Yang menentukan masa depan negara dan parti adalah rakyat Malaysia, kepimpinan parti dan ahli PKR serta Pakatan Rakyat.
“Siapa dia Raja Petra nak serang Anwar? Kepimpinan parti rasa ia (RPK) sudah tidak penting lagi kerana rakyat dan pimpinan menerima Anwar,” katanya ketika ditemui wartawan selepas sidang media Pakatan di Ibu Pejabat PKR di sini hari ini.
Beliau merujuk kepada wawancara eksklusif akhbar pro-Umno, Mingguan Malaysia dengan RPK yang terbit Ahad lalu yang mengaibkan Anwar.
Ahli Parlimen Gombak itu mempersoalkan motif sebenar RPK, lebih-lebih lagi menjelangnya tarikh 9 Januari ini bagi menuntut pembebasan Anwar yang didakwa meliwat bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan.
Mahkamah Tinggi Jalan Duta Kuala Lumpur dijadual membuat penghakiman pada hari itu berhubung kes ini.
undefinedUjar Azmin, “mengkritik Anwar sebagai bakal PM gay….skrip Umno yang menjadi bahan RPK. Beliau diupah untuk tujuan tertentu. Kita juga tahu beliau tidak berada di London dan berada berhampiran Malaysia.
“Kerja jelek sebegini mungkin membuatkan beliau dapat masuk ke Malaysia dengan selamat. Tetapi kini wujud prasangka buruk terhadap RPK dan jelas terbukti bahawa sebenarnya beliau adalah blogger pro-Umno bagi mencapai agenda yang tersirat.
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Sibangang ni cakap apapunlah..dia bukan nak trima hakikat..kalau tak kena jer pada puak ni..haa..ni kerja umno..apa yg rpk ckp tu betul..bn pun kena juga..tunggulah..kita tengok nanti..

    BalasPadam
  2. Peliwat dan lelaki dayus nak menjahanamkan negara.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping