Ahad, Januari 08, 2012


Kalau bagi puak - puak Pakatan Pembangkang tu, semua benda yang dibuat adalah konspirasi dan fitnah belaka.

Apa sahaja dakwaan dan tuduhan yang dibuat hanya rekaan demi untuk memburuk - burukkan mereka semata - mata. Semuanya bohong belaka.

Malah kes liwat Si Ketua Penipu tu terhadap Mohd Saiful juga dikatakan sebagai satu rekaan demi membunuh karier Politik Si Ketua Penipu tu sendiri.

Siapa yang nak membunuh karier Politik dia? Siapa lagi kalau bukan UMNO. Itulah alasan mereka. Tuduhan liwat yang dilemparkan kepada dia adalah kerja UMNO.

Dalam erti kata mudahnya, apa sahaja tuduhan, dakwaan dan spekulasi yang dibuat oleh sesiapa pun berkaitan dengan Si Ketua Penipu tu adalah kerja UMNO belaka.

Maka, tak salah kalau kita kata kenyataan media yang dibuat oleh Datuk Dr. Hassan Ali berkaitan dengan Si Ketua Penipu itu juga merupakan skrip yang ditulis oleh UMNO.

Itu juga yang menjadi alasan Setiausaha Agung PAS tatkala Hassan Ali kuat mengkritik PAS secara keseluruhannya tak berapa lama dulu.

Jadi, apa bezanya kali ini tatkala Hassan Ali mengecam tindakan Pakatan Pembangkang yang mahu mengumpul orang bagi menyokong perbuatan liwat Si Ketua Penipu tu?

Adakah satu kesalahan sekiranya Hassan Ali mengatakan bahawa perhimpunan menyokong Si Ketua penipu tu meliwat adalah satu perbuatan yang sia - sia?

Tenyata, PAS tidak dapat menerima kenyataan ini. Maka disebabkan itu jugak la mereka pecat Hassan Ali. Adakah itu titik noktah kepada perjuangan Hassan Ali?

Tidak!!! Semut yakin. Dengan jatidiri yang dimiliki oleh seorang pejuang yang tidak rela umat Islam dimurtadkan itu tidak akan terhenti disitu sahaja.

Dia akan pastikan yang PAS akan terus dimalukan kerana mendahului kekuasaan dunia melebihi perjuangan menegakkan Islam di Malaysia ni. Jangan pulak PAS rasa serba salah pualak lepas ni nanti. Diorang sendiri yang cari penyakit!!!
Alhamdulillah, segala puji bagi Allah s.w.t.
Sebentar tadi saya menerima berita pemecatan saya sebagai ahli PAS dengan serta merta.
Saya amat terkejut dengan tindakan drastik yang di ambil oleh AJK PAS Pusat itu. Saya turut bersedih kerana perjuangan Islam saya selama ini dibalas sedemikian rupa.
Saya akan merujuk kepada sahabat-sahabat dan meminta pandangan daripada teman-teman Ulama' mengenai tindakan selanjutnya yang patut saya ambil.
Saya akan memanggil sidang akhbar dalam masa yang terdekat untuk menjelaskan lagi kedudukan perkara ini.

YB Dato Dr Hasan Mohamed Ali
ADUN Gombak Setia
8 Januari 2012
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Jika diteliti tuduhan Pembangkang penyokong Anwar, bahawa semua yang terjadi kepada Anwar adalah angkara UMNO. Jika demikian betapa bodoh puak pembangkang kerana menjadi pengikut orang bodoh yang tak tahu jaga diri.

    Sampaikan bila UMNO pujuk dia meliwat Saiful pun dia ikut arahan UMNO.

    Bukan setakat meliwat Saiful malah dia turut mengikut pelawaan UMNO supaya "BERMAIN" pelacur Cina Doll sambil gambar aksi sexnya di rakam.

    Anwar juga mengikut telunjuk UMNO dengan membenarkan nama "ALLAH" boleh digunakan untuk tuhan orang kafir.

    Atas Nasihat UMNO juga, bila ditanya oleh seorang pengacara TV BBC, Anwar menyokong Lina Joy murtad dengan mengatakan bahawa itu hak Lina Joy untuk murtad.UMNO yang suruh Anwar berkata demikian.

    Dengan pujukan UMNO juga, Anwar tidak mengutuk malah membela isu murtad di DUMC tempoh hari.

    Betapa bahlolnya penyokong Anwar kerana tak dapat mengesan yang selama ini Anwar begitu bodoh dan lembam hingga apa yang disuruh UMNO semua diturutinya. Kan sekarang dah teriniaya.

    Walau macammanapun kita tunggulah keputusan perbicaraannya esok (9 Jan 2012). Manalah tahu mengkin hakim kesihan kepadanya kerana Anwar orang bodoh dan lembam. Bukan niat dia nak meliwat Saiful dan berzina dengan Cina Doll tetapi dia lakukan semua itu kerana menuruti pujukan UMNO.

    UMNO yang patut kena saman kerana mengekploitkan Orang Kelainan Upaya (OKU) yang tak tahu berfikir dan menjaga diri. Semua perbuatannya yang Anwar lakukan adalah dengan pujukan UMNO. Dia mana boleh berfikir dengan waras. Dia kan tak boleh bezakan baik buruk perbuatannya

    BalasPadam
  2. sokong zahari over%....

    BalasPadam
  3. BODO PUNYA CERITA..HASAN ALI JADI BILA MAK BAPAK DIA HENJUT, PANCUT DALAM MAKA DENGAN KEKUASAAN ALLAH JADILAH BAYI YANG DINAMAKAN HASAN ALI..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping