Isnin, Januari 09, 2012


Sejak dua menjak ni, puak - puak Parti Kencing Rakyat ni semakin keliru dengan perjuangan mereka. Nak pulak menjelang Si Ketua Penipu tu bakal disumbatkan ke dalam penjara.

Terbaru, diorang dikatakan telah mengadakan satu Majlis yang dikenali sebagai "LanGar 901" bagi mengumpul para pengikut untuk menyokong Si Ketua Penipu tu meliwat.

Macam biasa, sesi ceramah telah diadakan dan ianya disampaikan oleh Kak Wan Omega, A.Samad Said, dan Chegubard.

Apa yang disampaikan oleh diorang, tak tau la pulak. Tapi yang peliknya, kenapa diorang menyalakan lilin macam orang Nasrani ni?


Adakah PKR sudah diserap dengan fahaman Pluralisme sehingga membenarkan mereka menyerupai tindakan orang Nasrani seperti ini?

Tidakkah mereka tahu bahawa tindakan menyerupai agama lain seumpama ini boleh dianggap syirik disisi agama Islam dan ianya dilarang sama sekali?

Dah la hari tu Si Azmin Ali tu telah memetik petikan ayat dari kitab Bible bagi merujuk kepada perjuangan mereka. Sekarang timbul pulak benda macam ni.

Bangga Pulak Makcik Tu Ikut Perangai Orang Nasrani
Perkara ini sahaja sudah menimbulkan tanda tanya dikalangan rakyat. Sejauh mana Islam bakal dikukuhkan sekiranya PKR menjadi pemerintah di negara ini kelak?

Mampu ke diorang nak kekalkan kesucian agama Islam sedangkan dikalangan mereka sendiri pun buat benda khurafat macam ni!!!

- Sumber MPP Online
Categories: ,

9 ulasan:

  1. semakin terpesong puak2 PR ni....

    BalasPadam
  2. Keluarga punah sakan.. punah ranah... dah tak bole nak baiki dah....

    Yang hak akan kembali kepada yang hak... yang batil.., walau macamana dirancang sekalipun.., akan hancur..!

    Taubat laa, peliwat..!!

    BalasPadam
  3. mereka ni dalam keadaan sedar tak sedar...

    BalasPadam
  4. sssshhhhhh.....ada sorg laki tgh bantai blkg bini dia ngan terung bengkok,mlm ni mlm last diorg....so jgn bising2,nnti x perform lak....hahhahaaha

    BalasPadam
  5. Kami penyokong pro PKR tak baca pun artikel ni... Tak perasan pun artikel ni ada... Kami tak pandai layari internet, setakat baca iklan kat tepi2 je.

    Lagipun sumpah, sebenarnya kami tak pandai apa2 pun, kecuali mencarut kerajaan.. Sorry ye kalau kami tak reply apa2 komen.

    haha..

    BalasPadam
  6. penulis, kau tau ke apa niat diorg yg sbnr bakar lilin tu. kau tau ke apa yg diucapkn oleh si Azmin Ali tu? kau dengar apa dia ucap smpai habis? kalau tak dengar smpai habis dan kau tak tau sbb apa diorg bakar lilin tu jgn nk melalak sana sinila.. bikin malu,nmpk sangat akal kau ni cetek.. cbe pkir, aku pn tak mengkafirkn PM kita mcm sesetengah org lain bila PM kita kata hudud tu tak sesuai lg nk dijalankn di Mlaysia. aku tak sokong statement PM kita tu. cme aku tak mengkafirkn dia sbb dia kena jaga hati pengundi bkan Islam. jd nk tak nk dia kena ckp cmtu buat masa ni. mana tau dia nk buat hudud lak di masa dpn. point aku kat sini,kalau kau tak tau apa niat dan tujuan sesuatu perkara tu dilakukan. jgn nk melalak sana sini. nnt nmpk sangat kau ni cetek pemikiran. bikin malu je..

    BalasPadam
  7. aku doa biar kena panah petir kat tempat parking 901 tu. baru tau langit tinggi ke rendah

    BalasPadam
  8. Anon..masalahnya..buat benda ni dah SYIRIK..dianggap boleh keluar Islam..ko bukan Islam mana tau..duk diam2 situ!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping