Ahad, Januari 08, 2012


Semakin dekat dengan tarikh keputusan kes liwat Si Ketua penipu tu terhadap Bekas Pembantu Khasnya, Mohd Saiful Bukhari, semakin banyak pulak cerita yang timbul.

Kebanyakkannya memperlihatkan ketidak upayaan Si Azmin Ali untuk memenuhi kehendak yang diinginkan oleh Si Ketua Penipu tu sendiri.

Termasuk la yang terbaru apabila mereka jelas 'songeh' kerana pihak Polis membenarkan penyokong Si Peliwat tu berhimpun pada hari esok. Ikuti pendedahan dibawah:
KUALA LUMPUR, 8 Jan - Ketua Polis Daerah Sentul, ACP Zakaria bin Pagan hari ini menunjukkan bukti persetujuan berkenaan 10 syarat itu telah ditandatangani oleh Ketua Angkatan Muda PKR, Shamsul Iskandar Md Akin, sendiri.
Bercakap kepada kepada wartawan dalam satu sidang media, beliau berkata pihak polis menolak dakwaan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali, sekeras-kerasnya berikutan kenyataannya yang menolak 10 syarat yang dikemukan polsi terhadap PKR.
Zakaria juga menolak dakwaan Azmin dan berkata Shamsul Iskandar Md Akin telah diberikan penerangan sewajarnya hampir 20 minit dan faham serta bersetuju dengan syarat-syarat yang dikemukakan. Malah Shamsul telah menurunkan tandatangan sebagai tanda persetujuan.
Dalam sidang media tersebut, beliau telah menunjukkan setiap butiran, bukti bergambar dan dokumen yang telah dipersetujui sebagai tanda kebenaran dan ketelusan pihak polis.
Sebelum itu, Azmin menafikan PKR bersetuju dengan 10 syarat yang dikemukakan oleh pihak polis dalam menganjurkan Perhimpunan 901. - KLPost
Semut pasti, pada ketika ini dah tentu Si Azmin Ali tu sedang menyirap gila dengan Si Sam Ketot ni. Yang Si Sam Ketot ni pun bongok.

Dia tak sedar bahawa semua ni adalah perancangan rapi yang telah dibuat dan diaturkan oleh Si Azmin Ali tu sahaja sebenarnya.

Lepas ni, apa - apa tuduhan diatas keGAGALan meraka akan dijatuhkan kepada Si Sam Ketot tu. Yang dia pulak boleh la lepas tangan!!!

Tapi memang kena sangat la. Si Penipu kena main dengan Si Penyangak!!! Lepas ni apa pulak kelentong diorang nak buat? Maklum la. Diorang kan Penipu Rakyat. Itu je la yang mampu diorang buat pun!!! Bukan diorang tau buat kerja lain!!!

Categories: ,

2 ulasan:

  1. padan muka azmin, itu pun nak auta lagi. memang dasar putar alam pemimpin2 pkr ini.

    BalasPadam
  2. Yang DiPertuan Agong pun dia boleh cakap bohong, 16 Sept! Tipu tipu M'sia tahap kacang je!!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping