Khamis, Januari 05, 2012


Kalau diikutkan kata - kata Haji Hadi, Presiden PAS yang berselak nak mempertahankan Si Ketua Penipu tu, dah tentu alasan seperti diatas akan dikeluarkan.

Dengan menggunakan fatwa yang sama jugak, ianya akan digunapakai oleh budak - budak sewel yang langgar pintu kaca Klinik Syifa tempoh hari.

Diorang ingat, diorang dah cukup cerdik untuk menipu rakyat Malaysia. Namun yang nyatanya, diorang ni bukan setakat bodoh bertingkat - tingkat.

Dah la IQ pun mengalahkan budak sekolah tadika. Ada hati nak buat propaganda kata pihak Polis kejam konon. Dah dia yang bongok, nak salahkan orang lain pulak??? Ceit!!! Pigidah!!!




Kalau difikirkan semula, insiden langgar pintu kaca ni sama jugak dengan insiden Si Mat Syabun Komunis Penipu tu ye.

Bukan setakat lakonan naik kerusi roda je yang diorang tiru. Sampai bab lari lintang pukang sebab dikejar dek Polis dan langgar 'Curb' tepi jalan pun diorang tiru jugak.

BetuL la budak - budak ni dah sewel. Tak layak lansung nak jadi pelajar Universiti sampai idea nak buat propaganda pun diorang ciplak. Mahasiswa menda jadahnya kalau macam tu!!!

Ps: Kat sini, Semut paparkan dua bahagian je dari video tersebut. Bahagian 3 dengan 4 korang boleh sambung kat Youtube.
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. kah kah kah

    tukang jerit tu seekor macam monyet

    apa namanya monyet tunisia tu??

    Wajib dibagi penampar

    dia ingat masuk UPSI tu dia dah hebat sangat ker??

    BalasPadam
  2. inilah jenis manusia tak sedar diri, kamu yg dok menjerit melalak tgh mlm buta dok marah Najib dgn UMNO tu apa hal, kamu ckp kamu org Islam, kalau kamu rasa kamu orang Islam yang hebat , kamu tak akan buat macam ni, balik rumah buat Tahajjud, buat solat hajat, mohon pada Allah..DS Najib dan UMNO kan makhluk Allah...kalau kamu betul dan Najib itu salah, tentu Allah akan perkenankan doa kamu, kalau tidak pun Allah akan bagi pahala kpd kamu atas solat yang telah kamu lakukan, atau mungkin kalau perjuangan kamu benar tetapi banyak dosaa yg kamu lakukan dlm perjuangan dan diri kamu sendiri, jgn mimpi Allah akan perkenankan doa kamu. Ingatlah wahai manusia semua...kita hanya manusia, dan manusia hanya bisa merancang bukan merusuh tetapi Allah lah yang akan memberi keputusan...apabila keputusan tidak menyebelahi kita..jgn pula kita kata Allah itu tidak adil...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping