Sabtu, Januari 07, 2012


Halahai!!! Kenapa la Dr. Novandri ni nak memalukan blogger ni? Dah susah orang lain nak menjawab persoalan yang ditimbulkan.

Cari la benda lain nak dibuat. Yang dia belasah blogger ni apahal? Apa masalah dia dengan blogger ni sebenarnya? 

Tak pasal - pasal je dia naik angin tak tentu arah ni kenapa? Meh tengok sikit apa yang dia dah buat kat blogger tu:


Ps: Ceh!!! Kalau macam tu la hujah yang nak ditampilkan dek blogger tu kepada Dr. Novandri, memang patut sangat la dia kena belasah.

Apa yang dipersoalkan oleh blogger tu mencerminkan Kebodohan diri dia sendiri. Ada ke dia tanya dimana salah budak - budak tu sehingga Polis ambik tindakan.

Budak tu nak robohkan pagar UPSI tu satu hal. Yang tak nak dengar cakap Polis tu menda kejadahnya pulak! Orang dah suruh bersurai, bersurai je la. Diorang degil sangat kenapa?

Itu satu persoalan. Yang Amoi DAPigs tu sibuk kata Polis bertindak ganas tu, dia ada ke masa kejadian tu berlaku? Dia nampak ke Polis tu bertindak ganas seperti yang dikatakan?

Kalau dia tak nampak, macam mana dia boleh kata Polis bertindak Ganas? Hanya dengar cerita dan baca laporan dalam blog? Itu sebab dia boleh kata yang Polis bertindak ganas?

Malang la kalau dapat Mahasiswa macam Amoi DAPigs dua orang tu sebab terlalu percaya kepada apa yang disiarkan dalam Internet.

Yang peliknya, kalau dalam Internet kata ada Ular berkepala 5 atau Ular sebesar pokok Kelapa, tak nak pulak dia percaya ye tak.

Nampak sangat la budak Universiti sekarang pun dah jadi bengong. Jadi tak salah la kalau budak - budak macam ni diiktiraf sebagai Mahasewel!!! Sebab Kepala Otak diorang semuanya letak kat Lutut!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. BELAJAR2 JGK BRO, BERJUANG TETAP BERJUANG, KAJI SEMUA SKOP LA, JANGAN HENTAM XBERASAS! ada akal, pikir1 jangan kufi=ur nikmat saudara, jgn pkir kita akan mati k, kita ni sape sngtn, sekali allah cabut nyawa , it's nothing, jangan EGO LAAAA. pemimpin zalim mesti ditentang!! jom debat!!

    BalasPadam
  2. KITA TENTANG PEMIMPIN2 ZALIM DARI REJIM KUKU BESI PKR PAS dan DAP. Ayuh kawan2, mereka2 ni semua perosak keamanan negara.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping