Khamis, Januari 05, 2012


Kalau baca artikel dalam akhbar Utusan hari ni, YB Datuk Zulkifli Nordin kata Kak Wan Omega dan Azmin Ali tak membantu pun Si Ketua Penipu tu dalam kes liwat dia.

Diorang tak tampil pun menjadi saksi walaupun mereka kata mereka merupakan saksi dan juga alibi kepada Si Ketua Penipu tu.

Tapi bukan Kak Wan Omega dan Azmin Ali je yang tak tampil membantu Si Ketua Penipu tu ketika dia sangat memerlukan mereka. Malah Si Nurul Izzah tu pun tak membantu juga.

Dalam sidang media yang dibuat tak lama selepas dakwaan meliwat tu difailkan dimahkamah, Kak Wan Omega kata Si Ketua Penipu tu ada mesyuarat.

Tapi Si  Nurul Izzah ni memandai - mandai pulak kata yang Si Ketua Penipu tu kata Papa dia ada bersama dengan mereka ketika itu.

Namun masa dalam mahkamah, Si Ketua Penipu tu sendiri mengakui bahawa dia memang berada di apartmen yang didakwa oleh pihak Pendakwaraya.

Jadi, nampak sangat la Si Nurul Izzah tu memang seorang kaki penipu!!! Macam mana dia boleh kata Papa dia ada dengan keluarga sedangkan ianya disangkal oleh Papanya sendiri???

Kot ye pun nak tutup aib Si Ketua Penipu tu, jangan la sampai nak menipu rakyat!!! Jangan ingat rakyat Malaysia ni bodoh sangat macam korang!!!
Kempen membebaskan Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak wajar kerana isteri beliau, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail sendiri tidak membela suaminya itu sedangkan beliau termasuk sebagai saksi.
Selain itu, Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu, Datuk Zulkifli Noordin turut mempertikaikan kenapakah Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali yang dianggap anak emas Anwar tidak membela Penasihat PKR itu di mahkamah.
‘‘Sedangkan dalam kes liwat pada 1998, Azmin sanggup beri keterangan bersumpah malah sanggup dikenakan tuduhan menipu dan berbohong kerana memberi keterangan palsu,” katanya.
Zulkifli turut mempersoalkan mengapa Anwar tidak membela diri di mahkamah dengan memanggil saksi alibinya bagi membuktikan beliau tidak berada di tempat kejadian seperti dalam pertuduhan meliwat.
Malah, beliau turut mempersoalkan mengapa Anwar tidak mengambil kesempatan membela diri dengan memberikan sampel darah untuk menafikan asid deoksiribonuleik (DNA) air mani yang ditemui di dalam dubur Saiful.
“Anwar menyatakan bahawa dia membela diri dengan mahukan ‘mahkamah rakyat’ tentukan kesalahannya. Persoalannya, kenapa dia tidak serahkan pembelaan kepada ‘mahkamah Allah’ iaitu dengan bersumpah laknat seperti yang dibuat oleh Saiful,” katanya.
Categories: ,

2 ulasan:

  1. JALANG NI PUN MUKA MCM PAPA DIA. PERANGAI BURUK PUN SAMA JUGA..

    BalasPadam
  2. Like Father like daughter...........sibuk politik nah tengak benang basah....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping