Rabu, Januari 11, 2012


Wakakaka!!! Sedang orang lain beria - ia meraikan kebebasan Si Ketua Penipu tu dari kes liwat dia terhadap Mohd Saiful, ada jugak orang yang tak puas hati rupanya.

Dalam ramai - ramai orang tu, tak sangka pulak Si Burung ni yang tak suka dengan keputusan pembebasan Si Ketua Penipu.

Kata Si 'Bird' ni, walaupun Si Ketua Penipu tu bebas, namun konspirasi Politik dalam kes tersebut tetap wujud.
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) tetap percaya konspirasi politik tetap wujud walaupun Datuk Seri Anwar Ibrahim dibebaskan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur atas tuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd Saiful Bukhari Azlan.
Pengasasnya, Badrul Hisham Shaharin berkata, keputusan mahkamah membebaskan Anwar dari tuduhan liwat jangan dipandang dari aspek kebebasan kehakiman.
“Walaupun kami menerima baik keputusan mahkamah itu tetapi ia bukanlah petanda bahawa institusi kehakiman bebas,” katanya dalam satu kenyataan media semalam.
Beliau yang juga dikenali sebagai CheguBard berkata, jika institusi tersebut bebas maka sejak dari awal lagi pendakwaan tidak harus berlaku ataupun kes ini pasti digugurkan di pertengahan perbicaraan.
“Namun walaupun terdapat banyak kepincangan ia tetap diteruskan. Dalam masa yang sama, keputusan kelmarin harus dilihat sebagai kemenangan rakyat. Ia adalah hasil tekanan dan kesedaran rakyat terhadap kes tersebut,” jelas beliau.
Maknanya, Si Bird ni kata, mahkamah telah berkonspirasi dengan beberapa pemimpin tertentu untuk membebaskan Si Ketua Penipu tu bukan sebab kerana dia tak bersalah.

Dan lagi, Si Bird ni juga kata, keputusan kelmarin bukan disebabkan Si Ketua Penipu tu berada dipihak yang benar. Sebaliknya ia merupakan hasil tekanan dari rakyat.

Dalam erti kata lainnya, dia lebih rela Si Ketua Penipu tu disumbatkan ke dalam penjara Sungai Buloh daripada dibebaskan begitu sahaja.

Kalau Si Ketua Penipu tu masuk penjara, maka lebih mudah kerja diorang untuk menghuru - harakan negara dengan mengatakan mahkamah tak adil dan sebagainya.

Lebih mudah la dia nak buat kecoh tak tentu arah. Lagi pun memang itu pun kerja yang diorang tau buat. Kerja lain mana diorang tau. Nak membantu rakyat? Jangan harap la!!!

Tapi tak pelik kalau Si Bird ni yang tak puas hati dengan keputusan tersebut sebab dia memang ada dendam dengan Si Ketua Penipu tu.

Dan Si Ketua Penipu tu memang tak suka dengan Si Bird ni dan Si Bird ni pun pernah tuduh Si Ketua Penipu tu masuk campur dalam pemilihan Ketua AMK yang lepas.

Jadi mungkin sebab tu dia rasa Si Ketua Penipu tu lebih layak duduk dalam penjara sebab dia memang sah meliwat!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Assalam Bro

    Si Bird ni tahu Anwar meliwat sebab tu dia salahkan hakim kerana lepaskan Anwar... Ini semua konspirasi Anwar yang atur... Dihujung setiap perbuatan mereka mesti UMNO/BN yang salah... skrip basi...

    BalasPadam
  2. Aku nak cakap satu je kat chegubahalol ni...KEPALA BUTOH LA!!..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping