Rabu, Februari 29, 2012


Wah!!! Tak serik lagi rupanya Si Ostad Badrol ni. Masih jugak dia nak memutar belitkan keadaan demi kepentingan diri dia sendiri.

Dalam kes khalwat yang dikaitkan dengan diri dia tu sahaja, dah banyak kali dia kantoi menipu. Mula bila dia timbulkan isu yang dia kena pukul.

Kalau dia kena pukul, kenapa tak report Polis? Dia ubah pulak, kata saksi dia yang kena pukul. Pun dia tak buat report Polis.


Menurut laporan terkini mengenai kes tersebut, pekerja dihotel berkenaan menafikan yang mereka nampak kelibat geng samseng pada malam kejadian.
Sumber hotel itu berkata, pihaknya tidak menerima laporan daripada mana-mana pekerja yang mengatakan ada sekumpulan lelaki samseng berada di sekitar hotel itu.


"Saya tidak menerima apa-apa berita daripada pekerja hotel berhubung kejadian seperti didakwa pada sekitar waktu itu.


"Daripada segi logik, kalau ada sekumpulan orang berjalan beramai-ramai dalam kawasan hotel, mesti ada staf nampak, tapi saya tak terima laporan daripada staf mengenai itu," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.
Mungkin sebab itulah Si Badrol ni tak nak buat laporan Polis dengan mengatakan yang dia atau mana - mana pihak kena pukul.


Dia jelas takut pihak Polis akan ambik salinan video CCTV dan juga memanggil staf hotel yang bekerja pada malam tersebut untuk beri keterangan dan jadi saksi pendakwaan.


Sekarang dah semakin jelas bahawa seorang yang digelar sebagai Ustaz sanggup menipu untuk menyelamatkan diri sendiri. Perangai dia tak ubah macam Si Ketua Penipu tu.


Tapi nak buat macam mana ye tak. Kalau dah kepalanya pun memang kuat menipu, anak buah apatah lagi. Orang macam ni yang nak diangkat jadi pemimpin? Nak jadi Ustaz pun dia tak layak!!!
Categories: , , ,

12 ulasan:

  1. Kalau kena pukul, buat lah laporan polis... Jgn dok cerita belakang jer. Mentang2 lah dok PKR, cerita pun nak suka ikut belakang mcm Anwar Ibrahim..

    NURUL IZZAH SESAT DI LEMBAH PANTAI PART I. Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Ostad di akhir zaman. Ada ilmu tapi salah guna. Kegunaan semata2 untuk mencerca, mencaci, memaki hamun orang dgn ilmu sedikit yg Allah bagi padanya. Bongkak, sombong, tidak berakhlak, jahat mulut, pendusta, penzina, pengkhalwat. Tidak aku terima golongan berilmuan agama jika ada tanda2 sebegini. Gaya luaran hebat, dgn kopiah yg tak pernah lekang, hujah2 di pentas ceramah lagi hebat tapi penuh dgn dusta dan tipu muslihat. Akhirnya, Allah maha kaya, maha adil, Dia tunjukkan siapa sebenarnya ostaz Badrul Amin. Dia suruh kau bertaubat lekas2. Jangan berpura2 dgn imej ostad kau tu. Orang dah tahu. Baik tanggalkan kopiah kau tu.Dah tak de keberkatan segala amalan mu. Allah maha besar.

    BalasPadam
  3. Muka Ostat ni ni pun dah nampak muka putaq belit.lbh2 lagi soal celah kangkang...

    BalasPadam
  4. Sudah menjadi kebiasaan bagi mereka mempertahankan diri..mereka akan kata apa pun janji nak selamat diri..ikut boss dia jugak..dah terang lagi nak bersuluh..boss dia juga disamakan dengan imam mahadi... ha ha...gasaklah kau badrul hampas...

    BalasPadam
  5. muka tak lebam, tapi biasalah rabun jauh. nampak kadang-kadang tu double vision. orang 2-3 jadi doploh...

    BalasPadam
  6. HISSS.... KORANG SUME.. BANYAK BENDA BERLAKU ADALAH FAKTA, MEDIA UTUSAN YANG PUTAR BELIT, KORANG JGN JADI MANGSA DIPERBODOHKAN YE, AKU DUDUK SELANGOR AKU TAHU TANAH MELAYU KENA JUAL DGN UMNO, PKR MEMERITAH SELAMATKAN. BANYAK BENDA PKR BUAT TAK MASUK TV,, DAH LA PARTI PERKAUMAN, ISLAM TAK AJAR PUN , UMNO DAH SAMSENG DAN SESAT KAN ANAK MUDA

    BalasPadam
  7. JANGAN ESOK NEGARA DAH TERJUAL BARU NAK SOKONG PEMBANGKANG, YE. KORANG KENA TAHU APE DAN MENGAPA PEMBANGKANG ITU WUJUD, KALAU KORANG TAK TAHU MAKNANYA MAKN TAIK MAKN.... MAKAN BONTOT MAKN...

    BalasPadam
  8. kan lawyer dia dah ckp..badrul amin xbuat repot kena pukul tu sbb bdarul amin ada ciri2 pemaaf. Kwang3

    BalasPadam
  9. aku ade kat situ mase wartawan rmai2 tanye die.. mase wartawan tanye mane kena pukul.. die tunjuk la kat kepala sume2 tu r.. pastu, aku dok selang de sorg je tepi die.. nampak la kan.. aku tgk xde lebam pe pun.. tp, kalo pkir2 balik.. dak pompuan tu dari rompin.. boleh ke kuantan.. hmmm.. jauh gak dlm 120km.. bantuan kecemasan sungguh.. haha..

    BalasPadam
  10. anon 11.01 & 11.04

    hahahaha komen paling bodo dari orang PKR..
    DAP orang Cina, PKR=Parti Kuat Rasuah (habis pasir dijual) PAS parti angkara syaitan (dah nak lantik kafir jadi Tim Presiden)

    kalau UMNO dah banyak jual tanah di tanah melayu rasanya ramai orang melayu dah berenang kat laut kerana tak der tanah tapi nampaknya ramai melayu yang kaya raya dapat tanah (FELDA)

    Fakta apa yang kamu ada... yang diketahui golongan PKR memang suka balun bini orang, balun bontot orang.. lendir bini orang ko pon hisap...

    tak yah lah nak kelentong kami dah..
    kedah pon ada krisis kepimpinana, selangor rakyat tak hormat MB, PPinang kena makin setiap hari, Kelantan kepimpinan yang tak maju2.. berbalah sesama sendiri.. nak mandi pon air bersih tak der...

    BalasPadam
  11. najib ialah ;negara akan jahanam ikbat boros

    BalasPadam
  12. KESIMPULANNYA..HANYA YANG BERSALAH JE TAKUUUUUUUT.

    SEBAB TU DIA TAKUT NAK BUAT REPORT POLIS. SEBIJIK MACAM DIA PUNYA IMAM MAHDI!!!

    KAH KAH KAH

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping