Selasa, Februari 07, 2012


Dalam sibuk - sibuk dia menyampaikan ceramah semalam, Datuk Dr. Hassan Ali tidak keberatan untuk menjawab soalan dari kalangan para hadirin.

Antara soalan yang diajukan ialah mengenai data - data berkaitan dengan aktiviti rumah urut dan pusat hiburan yang ada di Negeri Selangor pada ketika ini.

Hassan Ali menjelaskan bahawa dia sendiri pun tak tahu berapa banyak jumlah tersebut secara tepat kerana ada dikalangan pengusaha rumah urut ni diusahakan secara HARAM.

Walaubagaimana pun, kata Hassan Ali, untuk mengambil tindakan terhadap pengusaha - pengusaha ini merupakan satu perkara yang sangat sukar dilakukan kerana ada halangan.

Halangan tersebut, kata dia, datangnya dari kalangan pemimpin - pemimpin DAPigs tu sendiri yang berada di Negeri Selangor ketika ini.

Malah kata Dr. Hassan lagi, untuk menghalang isu murtad juga menjadai satu perkara yang amat sukar dilakukan kerana adanya pendinding - pendinding ini.

Bukan setakat DAPigs je yang jadi pendinding tersebut. Tak ketinggalan juga dengan pemimpin PKR serta pemimpin PAS sendiri yang menjadi penghalangnya.

Soalan yang paling menarik sekali ialah berkaitan dengan perlakuan liwat yang dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu terhadap Bekas Pembantu Khasnya, Mohd Saiful.

Datuk Dr. Hassan Ali menegaskan bahawa dia menghormati keputusan yang telah dibuat oleh pihak mahkamah berhubung kes tersebut.

Namun, dia tetap berpegang kepada keputusan itu dimana mahkamah tidak pernah menyebut yang perbuatan liwat itu tidak berlaku.

Yang menjadi persoalannya ialah mengenai keengganan Si Ketua Penipu itu untuk mengangkat sumpah laknat bagi menafikan perkara tersebut.

Datuk Dr. Hassan Ali sendiri pun heran, kenapa Si Ketua Penipu tu tak ambik sebarang tindakan ke atas siri - siri pendedahan yang dibuat oleh beberapa individu sebelum ini?

Bagi Datuk Dr. Hassan sendiri, orang seperti Si Ketua Penipu tu tak boleh nak diharapkan lansung untuk menreajui Negara ini dimasa akan datang.

Jelas, Si Ketua Penipu tu sebenarnya memang seorang yang Penakut untuk menegakkan Kebenaran. Jadi, kalau nak jaga maruah dan nama baik diri sendiri serta keluarga pun dia takut, macam mana dia nak jaga maruah Negara dimasa akan datang!!!



Categories: , , ,

13 ulasan:

  1. harap Dato' dapat dedah kan dalam PAS jugak banyak parasit SYIAH.. Sangat bahaya pada akidah..

    BalasPadam
  2. Ya betul. Aku setju..PAS ni dia pakai ambik jer ahli...asalkan ada nama 'Islam'. Syiah la dan mcm2 lagi. Dia tak ada pun prinsip tertentu untuk pemeliharaan aqidah nih.

    BalasPadam
  3. Berpegang pada Prinsip...itulah Hasan Ali...salute!!!

    BalasPadam
  4. nak jadi ahli pas...simpan janggut..pakai kopiah...bh serban lagi bagus..pinjam serban benggali karpal singh sebab karpal tak guna serban simpan pun reput jer..
    nak senang ikut style bob lokman..muka macam buntut kuali pun orang kata ada seri bila masuk pas.

    BalasPadam
  5. Semoga Pak Hassan Ali tidak menyebelah mane2 parti yg mmpunyai agenda tersendiri. Kami rindukan Khalifah.serius.

    BalasPadam
  6. taslim pun ramai dalam pas

    BalasPadam
  7. Mana tergamamnya? takde pun?

    BalasPadam
  8. masa bekas mufti selangor kena pecat, sebab ratu cantik, dimana kah anda

    BalasPadam
  9. anon 11:30PTG..hang jgn le macam nak tembak Dr hassan..dia ada dua tangan aje masa nak melawan perasit2 yg ramai...nak melawan mungkar bukan senang...hang tengok le sakarang apa pas buat untuk menetang kemungkaran...nak lawan anuar isu sokong Israel pun Nik Aziz terkelial2...Timbalan Preisdent pas Mat sabo pun tak secara lansung sokong anuar....apa maknaya ni tandanya Pas memang hancur secara dasarnya.....lepas itu nak menipu lagi nak bina highway kat kelantan????ada ke modal..sedang RM600juta federal kasi pun tak terurus untuk ste air ...nko jawab le....

    BalasPadam
  10. anon 11.30 PTG: Masa tu DHA masih belum masuk PAS lagi..ngko ni pehal? terpesona dgn ketiak Eli Wong ke?

    BalasPadam
  11. Tolong le jgn masuk UMNO DHA, kami tau PAS dah buang kamu tapi tak payah le masuk parti yg dah fail..kami anti UMNO tapi akmi sokong kamu dan sokong org PAS yg masih berada di belakang kamu YB..UMNO dah gagal tolong Melayu Islam, PAS pun nampaknya dah ikut jejak langkah UMNO skg..hanya kamu dan lain2 elemen kuasa ke-3 harapan kami

    BalasPadam
  12. boring nya blog ni. tetambah ada hasan ali. hurmm...

    BalasPadam
  13. Blok paling bodoh dalam dunia...blogger.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping