Selasa, Februari 07, 2012


Rasanya, dah banyak kali dah orang mempertikaikan perihal Si Nurul Izzah ni yang hanya menjadi alat untuk orang lain.

Tak serik - serik gamaknya dia jadi boneka untuk kepentingan orang jika nak dibandingkan dengan perjuangan diri dia sendiri.

Dia seolah - olah tidak ada asas perjuangan dan pendirian. Tapi dok sibuk jugak cerita dengan orang yang kononnya dia ni memperjuangkan hak mereka.


Seawal dibergelumang dalam kancah politik di Malaysia ni adalah kerana nak memperjuangkan Keadilan buat Papa dia yang tercinta.


Itu pun sebab Papa dia mengalami kejatuhan dalam karier Politiknya apabila didakwa telah meliwat bekas pemandunya sendiri iaitu Azizan.


Pun, orang yang menuduh Papa dia meliwat bukan orang lain melainkan Si Karpal Whilchar dan koco - konconya serta Si Mat Syabun tu sendiri.


Ketika itu, perjuangan Si Nurul Izzah ni bukan juga perjuangan demi rakyat Malaysia. Sebaliknya dia hanya nak memperjuangkan Papa dia sahaja.


Kemudian, setelah dia menjadi Ahli Parlimen, dia tak pernah pun muncul diatas platform dia sendiri tanpa diapit oleh pemimpin lain dari kalangan Pakatan Pembangkang.


Kalau dia tidak dikaitkan dengan Tian Chuak, dia pasti akan berdampingan dengan Si Surendran. Paling tidak pun, dia akan bersama - sama dengan Si tony Puaka tu.


Pun perjuangan dia bukan untuk rakyat. Kerja yang dia buat dengan pengapit dia ni pun atas sebab bantuan yang diberikan oleh pihak Kerajaan kepada rakyat.


Dalam parti dia sendiri pun, dia tidak juga berjuang atas sebab diri dia sendiri bagi membantu mendemokrasikan Parti Kencing Rakyat tu sendiri.


Dia berdampingan pula dengan Zaid Al - Araki demi untuk mematahkan gerakan Si Azmin Ali dalam pemilihan parti pada tahun 2010 yang lalu.


Itu pun dia buat sebab dah tak ada orang lain yang boleh diharapkan untuk mewarisi kepimpinan parti tersebut. Dan tidak juga dia nak memperjuangkan hak ahli dan sebagainya.


Terang - terang laporan dan aduan mengenai salah laku sepanjang pemilihan tersebut telah dibuat. Tapi, kenapa dia diamkan sahaja?

Jadi nak perjuangkan hak rakyat menda jadahnya kalau dia hanya asyik tahu menempel pada agenda orang lain je? Sampai bila dia nak duduk dalam bayang - bayang orang ni?

Sudah - sudah la tu Nurul oi!!! Kot ye pun nak jadi pemimpin, cari la identiti sendiri!!! Jangan asyik nak jadi alat untuk orang lain je kerjanya. Kalau buat kerja untuk rakyat, tahan la jugak!!! Ini asyik menipu je, apa kejadahnya!!!
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Kalau macam sang Nurul Izzah ni, jangan kata boneka, jadi balaci tukang urut belakang pun aku sanggup ...

    Krizalid'9999

    BalasPadam
  2. dpt main ngan izzah sedap ni..mata jenis terbeliak lak tu...perhhh...

    BalasPadam
  3. NURUL IZZAH NIE BAEK JD PELACUR JER LAAA.... TAK LAYAK JD AHLI PARLIMEN! GI ISAP KOTE AZMIN ALI ATAU BAPAK DIA PUNYE KOTE JERR LAAA...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping