Selasa, Februari 21, 2012


Semua orang dah sedia maklum bahawa hubungan diantara Si Azmin Ali dengan Si Nurul Izzah ni tidak sehaluan dalam perjuangan mereka.

Walaupun mereka datang dari parti yang sama iaitu Parti Kencing Rakyat, tapi haluan mereka jauh berbeza dan sering berbeza pendapat.

Tapi hanya satu sahaja persamaan yang wujud. Mereka berdua ni tak buat kerja untuk rakyat. Sebaliknya, diorang buat untuk diri sendiri je.

Baru - baru ni, ketika ditemui, Si Azmin Ali ni ada jugak cerita pasal Nurul Izzah. Antara lain, kata Azmin, dia sedia memberi laluan kepada Nurul untuk jadi Presiden.

Itu pun, kata Azmin, sekiranya ahli nak Si Nurul Izzah tu sebagai Presiden. Tapi semua orang tahu, jawatan Presiden ni bukan ada kuasa pun dalam PKR.

Yang ada kuasa sebenar ialah Ketua Umum. Jadi, kemungkinan kerusi Presiden dia boleh bagi. Tapi, adakah dia sanggup serahkan kerusi Ketua Umum?

Selain dari itu, Azmin juga turut menyatakan bahawa Si Nurul Izzah tu seorang anak muda yang ada potensi dan pemikiran.

Tinggal lagi, Si Nurul Izzah ni banyak sangat dipengaruhi oleh orang lain. Terlalu mengikut agenda orang dari buat agenda sendiri.

Perkara tersebut, kata Azmin, boleh merosakkan politik dan masa depan. Bukan setakat diri sendiri je, malah turut boleh mengugat parti.

Jadi, bagi Si Azmin ni, Si Nurul Izzah tu masih banyak yang perlu dipelajari mengenai selok belok politik. Mungkin dalam bidang menipu rakyat.

Tak lupa jugak, SI Azmin kata Si Nurul Izzah tidak fokus. Mudah beralih arah dalam soal perjuangan. Kira tak de pendirian tetap la, senang cerita.

Malah, bagi Azmin, Si Nurul Izzah tu masih tak kuat akar perjuangannya. Kalau dah tak kuat, menda jadahnya PKR letak dia jadi Ahli Parlimen mewakili rakyat? Buat menyusahkan orang je!!! Suruh buat kerja, satu hapah pun dia tak buat!!!
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Wah Nurul Izzah lagi...........boring
    semut hitam da xde modal NUrul nurul nurul

    BalasPadam
  2. Tahan la jugak dari asyik cerita pasal Papa Gay dia tu...
    Yang tu lagi buat mengabihkan masa...

    BalasPadam
  3. APA STATUS ANAK NUAR JOBOS NI? JANDA KER MASIH BINI ORANG?? SEKALI TGK MCM JANDA, DUA KALI TGK MACAM MUKA WAYANG CINA...ADUHAI..ROSAK.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping