Rabu, Februari 29, 2012


Selama hari ini, orang mungkin dah salah sangka dengan Si Badrol Amin tu. Dia bukan baru dalam bidang kaunseling ni sebenarnya.

Kerja tambahan dia ni dah lama dilakukan terutama sejak Pakatan Pembangkang berjaya memerintah Negeri Selangor.

Mungkin, atas sebab itulah dia dilantik menjadi Pegawai Penerangan Kerajaan Negeri bagi membolehkan dia bagi kaunseling kepada orang ramai.


Jadi, dengan tertangkapnya Si Badrol tu, maka terungkailah beberapa persoalan mengenai pusat pelacuran dan rumah urut yang tumbuh macam cendawan di Negeri Selangor.

Yang sebenarnya, pusat pelacuran dan juga rumah maksiat tu bukan seperti apa yang kita sangkakan. Ianya hanyalah sebuah pusat kaunseling bagi mereka yang sudah berkahwin.

Sebab itulah bila pihak berkuasa buat serbuan ke pusat - pusat seumpama ini, semuanya masih beroperasi diwaktu pagi. Jam 12 ke atas. Sama dengan khidmat Si Badrol tu.

Contoh - contoh pusat khidmat kauseling waktu pagi - pagi buta ni boleh dilihat kat sini, sini, dan sini. Pilih la yang mana satu korang suka.

Cuma tinggal lagi, pusat seumpama itu tak pulak dikunjungi oleh golongan wanita yang dah berkahwin. Yang tu kena pergi jumpa Si Badrol tu sendiri la kot.

Maklum la. Dia kan suka buat kaunseling ni dalam bilik hotel. Nak pulak kalau golongan wanita tu terdiri dari golongan para isteri yang ada masalah keluarga.

Maka adalah tidak wajar kalau kita nak salahkan sapa - sapa dalam hal ni. Sebab yang bodoh tu diri sendiri. Dah la tu, bergelar Ustaz pulak. Takkan la dia tak tau pasal hukum - hukum dalam agama!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. kaunseling lendir...
    hanya di selangor jer...

    penang tak der ustaz yg bt kaunseling ka???

    tolong cari kalau ada...
    senang nak bt modal kalau berdebat...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. Pusat kaunseling ker Kaunseling 'PUSAT'???

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping