Rabu, Februari 29, 2012


Haduhai!!! Makin banyak pulak isu yang berkaitan dengan Si badrol ni ye. Lepas satu, satu kes dia dibongkarkan akibat keBODOHan diri dia sendiri.

Awal tadi, Semut dah dedahkan satu persoalan, ke mana hilangnya isteri Si Badrol ni sewaktu ketibaan pihak JAIP ke bilik hotel dia. 

Sekarang, meh kita baca kenyataan suami wanita tu pulak tentang apa yang sebenarnya berlaku pada waktu itu.
Dakwaan Badrolamin kononnya dia dipukul oleh samseng seramai 20 orang hanyalah satu pembohongan untuk mengelakkan dia daripada didakwa berkhalwat.

Buktinya apabila JAIP mengambil dan memeraiksa CCTV yang dipasang oleh pihak pengurusan hotel Swiss Garden mendapati tidak ada kelibat 20 orang samseng seperti yang didakwa oleh Badrolamin.

Menurut suami Watiwani dia tidak pernah membawa orang untuk memukul Badrolamin sebaliknya dia merayu agar Badrolamin 'memulangkan' isteri dan anaknya yang berumur 3 tahun supaya dapat dibawa pulang dengan selamat. Malangnya rayuannya tidak diendahkan oleh Badrolamin yang 'menyimpan' isteri dan anaknya dalam bilik hotel yang disewanya.

Lalu beliau menghubungi pihak penguatkuasan JAIP untuk membuat tindakan lanjut.

Menurut suami Wati yang berumur 28 tahun isteri sengaja membawa anaknya yang berumur 3 tahun bersama ke dalam bilik Badrolamin supaya mengelakkan daripada disyaki berkhalwat.

Beliau hadir pada kira-kira pukul 3 petang memberi keterangan kepada pihak JAIP kesal dengan dakwaan Badrolamin kononnya dia menyiksa isterinya, oleh itu isterinya datang berjumpa dengan Badrolamin untuk meminta bantuan.

Dakwaan suami Wati lagi, kenapa harus membuat perjalanan yang sejauh 120km untuk meminta bantuan sedangkan di Rompin mempuanyai tempat untuk dia meminta bantuan.

Saya syak isteri saya mempunyai hubungan sulit dengan Badrolamin sejak 6 bulan yang lepas, sebab itu saya mengekorinya ke Kuantan dan seterusnya ke hotel Swiss Garden. - Sumber & Sini
Dah kantoi dah. Memang sah la Si Badrol tu memang kaki penipu dan kaki putar belit. Nama je orang panggil Ustaz, tapi menipu jugak kerja dia!!!

Tapi, nak buat macam mana ye tak. Dah Ketua dia sendiri pun memang Ketua Penipu. Anak buah pun ikut sama la. Ibarat kata pepatah, Bapak Kencing Berdiri, Anak Kencing Belari La Pulak!!! Tapi dua - dua tak malu sebab berbogel!!! Hahaha...
Categories: , , ,

8 ulasan:

  1. Rasa rasa korang lah.. sekiranya perempuan tuh hudoh atau umur 50 lebih adakah ustaz yg berhati mulia nih nk nolong sampai sanggup ambik risiko?

    BalasPadam
  2. rasanya dia terus hubung JKM suruh ambil kes secepat mungkin! hehehehehe..

    BalasPadam
  3. maka akan robohlah sebuah rumahtangga(perkahwinan)sape nak tanggung dosa ni,ta kan nak bagi kat UMNO pulak

    BalasPadam
  4. Ye la tu... tak kan nak amek janda kerepot. Alang-alang mencari biarlah yang getah sikit walaupun janda. Barulah ada umph! Korang ni mcm kura-kura dalam perahu; buat-buat tak tahu laa pulak.

    BalasPadam
  5. Tuan,
    Madu tu sesuai untuk orang pompuan jer. Kalu wong lanang; rasa-rasa 'hempedu' lagi sesuai laa kot.

    BalasPadam
  6. Selalunya orang yang so called alim ulama ni, tak kemana pun...banyak pengajaran dari kes2 terdahulu. cermin diri sendiri sebelum berani menjatuhkan hukum atas orang lain. Akhirnya tepuk air didulang terpercik ke muka sendiri...

    BalasPadam
  7. Tapi apa pun, penyokong tegar PKR & PAS mesti tetap sokong si badrul ni..sebab tahap taksub mereka luar biasa.

    BalasPadam
  8. Kalau tanya Ulama PAS, 100% Ostaz ni x bersalah.Pasal Ulama PAS merujuk kepada hukum hakam kitab POLITIK. Mereka tidak merujuk kepada Al Quran dan Hadis.

    Kalau kita bertanya kepada Ustaz yg benar2 memahami ajaran Islam, maka hukumnya adalah HARAM.( Aku tak merujuk kepada Ustaz UMNO dan sebagainya, kita rujuk pada Ustaz yg menjalankan tanggung jawab mereka terhadap agama,dimana mereka ketepikan politik )

    Aku nak Ulama atau ustaz2 dan pakar2 agama dari PAS/PKR & DAP?, adakah perbuatan OSTAZ BAD itu tidak salah, bila berdua-duaan didalam bilik, yg kononya ingin membantu wanita tersebut pada jam 3 pagi?. Mintak tolong jawab beserta nas dan dalilnya sekali.

    Kalau Ulama2 PAS/PKR & DAP?..dapat memberi keyakinan bahawa perkara tersebut nyata tidak bersalah, kompem aku masuk PAS/PKR...kompemmmmm.
    Pasal, aku pun nak jugak buat cam Ostaz Bad tu..
    Apa susah..kalau aku buat kompem PAS/PKR defend aku...hehehehe. Aku suruh ler bini2 org yang ada masalah tu datang kat bilik aku pulak, tak payah pukul 3 pagi, tengahari pun tak apa..hehehe.

    Kalau kena tangkap, aku boleh kata aku kena aniaya, aku boleh kata bini org tu datang nak mintak nasihat, aku boleh kata mereka ada masalah, aku boleh kata jumpa di bilik hotel lebih sesuai, kerana senang nak bagi kaunseling dan testing..hehehehe. Kalau jumpa kat luar, tak kick..pasal susah nak fokus bila bagi kaunseling, takut org nampak nanti jadi isu.

    Patut la..saing2 aku dok mati2 pertahan PAS, totok habis. Rupa-rupanya ini yg dikehendakki. Pakai kopiah hanya cermin semata-mata. Hakikatnya maksiat juga yang di cari dan di pertahankan?...aduh laaaaaaaaa....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping