Rabu, Februari 29, 2012


Dalam perkembangan terkini mengenai isu berkaitan dengan kes khalwat Si Badrol tu, timbul satu lagi persoalan. Ke mana hilangnya isteri Si Badrol?

Dari kenyataan Si Badrol sebelum ini, dia kata dia datang ke Kuantan sambil ditemani oleh isteri pertamanya. Tapi, ke mana perginya isteri dia pada hari kejadian?

Sewaktu Si Badrol kata bilik dia diserbu oleh sekumpulan geng samseng (yang dah dibuktikan tak betul), dia hanya didapati berduaan dengan wanita terbabit dengan anaknya.

Jadi ke mana perginya isteri Si Badrol ni? Bilik siapakah yang suami wanita tu serbu? Adakah Si Badrol tu ada dua bilik di hotel berkenaan?

Maklumat yang Semut terima, katanya, wanita terbabit bukan datang jumpa dengan Badrol pada jam 2 pagi seperti mana yang didakwanya sebelum ini.

Wanita tersebut dah mula memasuki bilik di hotel berkenaan sejak jam 12 malam memandangkan dia dah 3 hari jumpa Si Badrol ni.

Bilik di hotel berkenaan telah didaftarkan atas nama Si Badrol sendiri. Jika hotel tu jadi tempat penginapan dia, ke mana hilangnya isteri Si Badrol ni pada pukul 2pagi???

Dari maklumat yang disampaikan itu mengatakan bahawa isteri Si Badrol ni tak tinggal di hotel yang sama. Sebaliknya dia duduk di hotel lain dikawasan yang berhampiran.

Maka, terlerai la misteri dimana isteri Si Badrol sewaktu serbuan dibuat oleh suami wanita tersebut. Dan sebab itulah masa JAIP datang, isteri dia tak ada!!!

Dengan adanya maklumat seperti inilah yang mengukuhkan lagi persoalan mengapa Si Badrol ni tak buat laporan Polis mengatakan yang dia diserang oleh lelaki yang tidak dikenalinya.

Mungkin dia takut nanti pihak Polis akan pergi mengambil bukti CCTV di hotel berkenaan dan mendapatkan masa wanita tu sampai melaluinya. Dah kantoi pulak!!!

Apa - apa pun, kita tunggu la siasatan yang akan dilakukan nanti. Katanya, banyak lagi benda yang akan didedahkan nanti.

Tapi, Si Badrol tu tak boleh nak salahkan orang lain. Siapa suruh dia gatal sangat buat kerja yang bukan - bukan. Sekarang, siapa yang malu? Itu pun masih ada hati orang nak panggil dia Ustaz lagi ke? Korang fikir la sendiri!!!
Categories: , , ,

15 ulasan:

  1. jawab ostad jawab..kamukan suka mengelarkan mufti dengan panggilan bapak setan!!! sekarang kamu pulak? dah khalwat, menipu, menuduh tanpa sebarang bukti..nak panggil apa kamu ni?? PENGHULU SETAN????

    BalasPadam
  2. malas la nak pikir, dah mmg ustaz ni kaki sex kompom.

    BalasPadam
  3. Salam semua;
    Swiss Garden Hotel adalah hotel 4 atau 5 bintang. Bagaimana boleh 20 orang gangster masuk kedalam hotel tanpa disedari oleh pengurusan dan pihak keselamatan hotel. Adakah pihak keselamatan hotel gagal mengenalpasti kehadiran begitu ramai gangster memasuki hotel dan naik ke tingkat dimana penghuni tinggal.
    Jika ini benar berlaku, adalah tidak selamat untuk menginap di Swiss Garden Hotel Kuantan. Pihak Swiss Garden Hotel Kuantan perlu mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan perkara diatas terutamanya bila ada penginap hotel mendakwa dipukul oleh gangster didalam bilik hotel.

    BalasPadam
  4. Pihak hotel dah keluar statementlh brader...
    Bdasarkn semakan cctv xda pun gengster yg 20 org tu.... xyahlh nak alih isu... ISUNYA SEKARANG BADRUL AMIN DI TANGKAP KHALWAT DGN BINI ORG..... ada fhm?????
    Semua blog lu masuk, lu copy paste benda yg sama... Takat ini ke mentaliti penyokong pakatan....... sibuk nak pertikaikan keselamtan hotel.

    BalasPadam
  5. Dh kena tangkap basah..memangla salah..elok ostad toksah ulas apa2 biag peguam sj yg ulas..undur diri dn pi cari ketenangan dimana2..jgn dok tuduh org nk naya..itu lebih dhsat dosanya ostad wat fitnah pula..kdg2 kena ikut cara pemimpin mat salleh..kl kes camni depa letak jwtn dulu...depa pun tk tuduh org nk naya...lagi byk ostad cuba nk bagi ulasan lagi byk nampak dia auta...camna la leh lulus pengajian dulu no? camna nk wat kami percaya kt ostad kl alasan2 pun tk masuk akai...atau memang takdak akai kot..

    BalasPadam
  6. Masa tu bini dia pegi 'ngeteh' (minum teh) di warung kat Kg. Sg. Ular. hehehe....

    BalasPadam
  7. AKU SOKONG OSTAD.........SOKONG DIA PERGI NERAKA JAHAMAN!

    BalasPadam
  8. ni kata penyokong tegar ostad.....semua konspirasi...sebab cctv tu boleh di on/off kan. x gitu.....

    BalasPadam
  9. usTARD PR, mahaguru lge.

    BalasPadam
  10. osetad pukimak ni namanya..dasar munafiq lakhnat!

    BalasPadam
  11. bolehlah di panggil ustaz setan.

    bini orang pun nak di sapunya.

    BalasPadam
  12. Konspirasi syaitan le, sebab dah berjaya menghasut manusia

    BalasPadam
  13. Nak Tanya si Badrul @ Alat Kelamin Kebajikan ( mengikut perjuangan PAS)
    Sebagai bekas Ostad ( retarded species of doomed) Perlukan dia mandi hadas besar bila menyalah gunakan Alat Kelamin dia terhadap Alat Kelamin isteri orang?

    BalasPadam
  14. walaupun berbeza parti, x baik mengaibkan saudara seIslam sampai begini. Rasulullah dah bagi amaran kan? Masing2 tak nak mengalah aibkan orang Baik geng pencadang maupun pembangkang. Taubatlah wahai saudara sekelian.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping