Rabu, Februari 29, 2012


Hehehe...Tak sangka pulak Semut. Ada juga dikalangan pemimpin Pakatan Pembangkang ni yang marah dengan Si Badrol ni rupanya ye.

Dalam satu artikel yang disiarkan oleh pemimpin terbabit dalam blog dia, dia kata adalah lebih baik kalau berpolitik bersama dengan isteri. Meh baca sikit:

Pada 24, 25 dan 26 Februari lau didalam Temurapat Pimpinan PKR, saya tetap bawa isteri saya. Kalau saya bersendirian, tempat penginapan saya adalah percuma; tetapi dengan membawa isteri, saya dikenakan tambahan RM360.00. Saya pilih membayar RM360.00 supaya isteri saya dapat bersama saya.
Apa orang nak kata, katalah asalkan saya dan isteri saya bahagia, dan saya terus dapat memberikan khidmat yang berkesan kepada parti.
Dengan adanya isteri saya bersama saya, dia telah mengambil tanggungjawab untuk menjaga dairy saya, dia juga mampu membawa kereta berglir-gilir dengan saya; yang lebih penting dia boleh mengingatkan kepada saya akan makanan yang sesuai untuk saya memandangkan umur saya yang sudah lanjut, tidak ketinggalan juga dia mengingatkan saya akan obat yang mesti saya ambil.
Isu-isu yang boleh memalukan diri saya, keluarga saya dan parti saya tidak mungkin akan berlaku apabila isteri saya akan sentiasa bersama saya. Jika ada yang tidak setuju dengan pandangan saya ini, buatlah pilihan sendiri asalkan boleh menjaga nama baik diri, keluarga dan parti, ok? - Sumber
Dalam ertikata lainnya, dia nak perli Si Badrol ni kerana benda yang semudah itu pun dia tak mampu nak fikir sedangkan dia seorang Ustaz.

Dengan cara membawa isteri tu ke mana sahaja pun dah cukup untuk menepis segala dakwaan fitnah (kononnya) dari kalangan masyarakat.

Tinggal lagi, bila benda - benda macam ni berlaku, baru la dia sibuk nak usung isteri dia ke hulu dan ke hilir bagi mendapatkan simpati rakyat.

Dah tak pasal - pasal je Si Badrol tu dilempang oleh rakan dia sendiri. Tapi, siapa suruh dia cari penyakit. Kan dah malu diri sendiri!!! Sekarang, Baru Padan Muka Dia!!!
Categories: , , ,

8 ulasan:

  1. sebb itulah Najib selalu bawa Normah bersama2

    BalasPadam
  2. busuk busuk pun dari jadi bahan fitnah baik bawa laki atau bini bersama-sama, kalau kita bersendirian dah tu pulak syaitan liwati ada bersama alamat kejantanan atau kewanitaan akan teruji. Kan bilan dah kena geng samseng aka Hantu dlm botol kicap balun dia dah jadi cerita pulak, mcm biskut chipsmore kejap cakap ini tadi cakap lain..pening pening, kalau boleh tu tak payah lah nak tidur bangun kalau event mula jam jam 10 pagi, boleh drive dari KL ke kuantan subuh. Kayo pak ostad duduk bilik suite, ingat org tak tau nak nak carik kot..

    BalasPadam
  3. AKU HENSEM

    Rosmah la bodoh

    BalasPadam
  4. Normah untuk abg mat jer....

    BalasPadam
  5. Normah..... aduhai... clap nama aku rasa manat tuh sengaja buat clap.. nk komen.. tp buduh

    BalasPadam
  6. di rotan je ustaz ni 100 kali
    siapa setuju

    BalasPadam
  7. pergi mahkamah pandai pulak heret bini dia sama. dh ada 2 bini pun x cukup lg ostad ni ya? kalau nk cukupkan korum pun cari lah yg 'single' bro...

    BalasPadam
  8. bini org yg best tu,..banyak pengalaman!!! manje lagi...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping