Selasa, Februari 07, 2012


Ini mungkin akibat kerana terlalu banyak sangat 'minum' maka dengan dia sekali menjadi satu khayalan semata - mata.

Itulah perangainya bila orang ni dah 'Mabuk'. Maka sebab itu juga didalam Islam, manusia dilarang minum arak ni. Sebab ia bakal membawa seribu kesalahan dan kesilapan.

Tapi lagi teruk ialah bila 'Mabuk Kuasa' sebab mabuk jenis ini memang tak ada hentinya. Ianya akan berpanjangan selagi manusia tak sedar diri dan kembali kepada Allah S.W.T.

Disebabkan 'mabuk' inilah, seorang manusia itu bukan sahaja hilang harga diri, malah orang disekeliling dia sendiri pun tidak akan diendahkannya.

Dan hakikat itulah yang sedang menimpa Si Zaid Al - Araki dan juga Si Ketua Penipu tu sekarang ni. Diorang memang jenis manusia yang tak sedar diri. Pasal tu la diorang suka buat kerja yang bukan - bukan!!!
SHAH ALAM - "Saya anggap (kepimpinan) pusat sudah tidak wujud." Demikian tegas Pengerusi Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (Kita) negeri Kedah, Zamil Ibrahim ketika diminta mengulas mengenai keputusan beliau dipecat dari parti itu berkuat kuasa serta-merta.
Zamil bersama Pengerusi Kita Pulau Pinang, Tan Tee Beng dipecat oleh Jawatankuasa Disiplin. Tindakan itu diputuskan malam tadi.
Sambil menegaskan beliau tidak terperanjat dengan tindakan itu, Zamil berkata, beliau menganggap ia sebagai satu keputusan tidak bijak.
"Ia satu keputusan tidak bijak daripada pusat," kata beliau ketika dihubungi Sinar Harian Online.
"Saya juga sudah hilang rasa hormat ke atas pucuk kepimpinan," kata Zamil sambil mempersoalkan motif tindakan terbaru ini.
Sehubungan itu, beliau bertanya sama ada pemecatan bertujuan menutup mulut pihak-pihak yang mengkritik tindakan pucuk kepimpinan yang bercadang mahu membubarkan Kita menerusi satu mesyuarat agung luar biasa (EGM), yang akan diadakan dalam waktu terdekat.
"Adakah salah jika saya mempersoalkan cadangan mahu membubarkan parti Kita. Kalau begitu, Presiden parti (Datuk Zaid Ibrahim) juga kena dipecat," katanya sambil menambah, beliau belum menerima sebarang notis mengenai pemecatannya.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping