Jumaat, Mac 09, 2012


Ish!!! Takkan baru ini orang nak tau yang Si Ketua Penipu ni sekadar mampu menjadi seekor Beruk kepada kuasa - kuasa asing? 

Benda ni dah lama dah dia buat sebenarnya. Cuma orang je yang tak nampak. Sampai sekarang, dia masih lagi tak mampu nak jelaskan pasal Foundation For The Future (FFF).

Padahal pertubuhan yang dia pengerusikan tu memang ada kaitan secara lansung dengan kuasa - kuasa asing terutamanya Israel.

Malah dia juga tidak pernah sekali pun menafikan hubungan rapat dia dengan George Soros, Pengurup Wang yang menjahanamkan ekonomi Negara suatu ketika dulu.

Dia juga tidak mengambil sebarang tindakan terhadap dakwaan yang dibuat oleh Bekas orang kanan dia yang mengatakan dia pernah ambik duit berjuta - juta dari orang asing.

Kenapa dia tak buat semua benda ni? Kenapa dia takut sangat nak jelaskan kepada rakyat mengenai perkara tersebut? Nampak sangat la ada benda yang dia nak sembunyikan.

Tambah menghairan ialah orang - orang yang kuat sangat menyokong dia selama hari ini. Nak pulak dari kalangan orang PAS sendiri. Takkan la diorang tu bongok sangat sampai tak nampak semua benda ni depan mata diorang!!!
KUALA LUMPUR 8 Mac - Tindakan Datuk Seri Anwar Ibrahim meminta campur tangan asing dalam sistem demokrasi di negara ini merupakan perbuatan yang boleh membahayakan keselamatan dan kedaulatan negara.
Ketua Umum Badan Bertindak Perpaduan Melayu (BBPM), Osman Abu Bakar menyifatkan Ketua Pembangkang itu telah menjadi broker kepada kuasa asing yang seterusnya boleh membawa keadaan kucar-kacir di negara ini.
"Kalau kita tengok balik sejarah, Melaka tidak akan tumbang sekiranya tiada pengkhianat yang membukakan pintu kepada Portugis.
"Sekiranya Anwar dapat memerintah pun, dia tidak lebih daripada menjadi boneka kepada kuasa-kuasa asing yang sebelum ini dia minta campur tangan," katanya.
Beliau berkata demikian sebagai mengulas pendedahan dua pucuk surat yang didakwa ditulis oleh Anwar kepada sebuah organisasi yang mempunyai kaitan dengan sebuah agensi perisikan antarabangsa pada tahun 2007 bagi meminta campur tangan asing untuk memberi tekanan kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping