Jumaat, Mac 09, 2012


Ni sorang lagi pemimpin PAS yang dia sendiri pun tak tau apa kerja dia sebagai pemimpin. Yang dia taunya asyik nak menipu rakyat je kerjanya.

Demi menegakkan benang yang basah, Ahli Jawatankuasa PAS Pusat sorang ni sanggup nak menipu rakyat Malaysia dengan mengatakan yang mereka mampu tadbir Negara.

Kata Si Hatta Ramli ni, PAS yakin mampu menjadi Kerajaan yang lebih baik, telus dan adil sekiranya mereka berjaya menawan Putrajaya kelak.

Dia turut mendakwa yang Pakatan Pembangkang ni mempunyai rekod yang baik dalam mentadbir Negeri - Negeri yang ditawan dalam Pilihan Raya Umum yang lalu.
Katanya, Pakatan Rakyat mempunyai rekod yang baik di negeri-negeri yang diperintahnya sudah tentu pentadbiran negara akan lebih baik jika Pakatan Rakyat berjaya ke Putrajaya.

"Kita yakin kalau kita menang di pusat, negeri yang kita tadbir lebih berupaya sebab tidak akan berlaku lagi sekatan kepada negeri-negeri sebagaimana kerajaan Umno BN buat pada hari ini," katanya. - Haprak Daily
Agaknya, Si Hatta Ramli ni tentu tengah bermimpi bila dia kata yang Pakatan Pembangkang tu ada rekod baik. Kalau baik menjahanamkan Negeri tu ada la.

Dia tak nampak ke kemelut yang timbul dikesemua Negeri yang diorang perintah sekarang ni? Di Selangor dengan isu mencuri pasir yang sampai hari ni masih tak selesai.

Itu belum cerita pasal ahli PKR sendiri buat undian mendesak agar SI Khalid Gagap tu letak jawatan. Tapi isu tu didiamkan oleh PKR dan diketepikan desakan tersebut.

Di Pulau Pinang tak habis dengan kekecohan yang ditimbulkan rejim DAPigs bawah pemerintahan zalim Si Biawak Guan Eng.

Siap dapat habuan sebanyak RM 10billion lagi hasil menrampas tanah hak orang Melayu. Pun masih jugak tak dapat dijelaskan kepada rakyat.

Di Kelantan dengan isu masalah air serta Ladang Rakyat yang sememangnya tak perlu kita nak pertikaikan lagi sebab pemimpin diorang jugak yang untung.

Rakyat dapat sampah dan merempat ditempat orang sebab Kerajaan Negeri lansung tak tau nak jaga Kebajikan Rakyat.

Dan di Kedah, tak perlu kita cerita banyak. Semua orang pun dah sedia maklum. Jadi, adakah ini rekod baik yang dikatakan oleh Si Hatta Ramli ni?

Sudah la!!! Jangan la asyik nak menipu rakyat je kerjanya. Cuba la buat kerja yang berfaedah sikit daripada asyik nak menegakkan benang yang basah je. Apa, dia ingat rakyat Malaysia ni buta macam dia ke!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. pemerintahan pakatan baik!!!

    BAIK ada makna tu...

    jgn tahan kalau nak terkencing nanti kena batu karang...

    jgn selalu dok kencing sebab nanti batu bata bleh melayang...

    pejuang hamas...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping