Jumaat, Mac 09, 2012


Tidak seperti Si Wali Terompah tu yang sibuk sangat nak jadi calon dalam Pilihan Raya yang akan datang, Si Biawak ni tidak akan pegang jawatan Ketua Menteri sampai mati.

Ianya sangat berbeza dengan apa yang pernah dinyatakan oleh Si Wali Terompah tu sebelum ini yang menjelaskan bahawa orang Politik boleh pegang kuasa sampai ke kubur sekali pun.

Kata Si Biawak ni, dia tak nak jadi macam Koh Tsu Koon yang menerajui kerajaan selama 18tahun. Sebaliknya dia serahkan kepada rakyat.

Selain itu, Si Biawak ni juga turut menyatakan yang dia dah sampai 'klimaks' dalam kerjaya dia. Walupun demikian, masih jugak tak de apa yang dia buat untuk rakyat.

Apa yang Si Biawak ni buat hanya menimbulkan kekecohan yang bukan - bukan dan merampas harta rakyat di Pulau Pinang.

Jangan cerita la bab dia menipu rakyat dengan isu rampasan tanah. Sampai hari ini, dia masih tidak mampu untuk menjelaskan mengenai tender RM 10billion yang timbul sebelum ini.


Dan, kalau dia dah sampai kemuncak dalam kerjaya dia sebagai seorang ahli Politik, adakah dia sedia berundur selepas ini? Jawapannya, TIDAK!!!

Si Biawak Guan Eng ni menafikan yang mereka akan guna sistem seperti mana yang pernah dicadangkan oleh PKR untuk menghadkan seorang pemimpin menjadi Ketua Menteri.

Maka terserlah lidah biawak dia apabila dalam satu temubual dengan media sahaja sudah cukup untuk membuktikannya.

Tadi dia kata dia takkan pegang kuasa selama - lamanya. Lepas tu dia kata dia takkan ikut sistem tiga penggal yang dicadangkan oleh PKR. Mana satu yang betul ni?

Dalam pada itu juga, SI Biawak ni turut mengakui bahawa hanya dia sorang je yang buat kerja, sementara Exco dia yang lain semuanya PEMALAS!!!

Sebab itulah dia sering menjadi sasaran pihak lawan kerana nak serang orang lain, diorang memang dah tak buat kerja. Jadi nak serang apa lagi?

Rakyat sendiri boleh menilai yang Exco kerajaan rejim DAPigs di Pulau Pinang ni memang tak buat kerja dan tak boleh diharap. Semuanya makan gaji buta belaka. Itu pasal la orang tak serang diorang!!! - Sumber
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping