Jumaat, Mac 09, 2012


Amat mengejutkan perjumpaan yang turut dihadiri oleh Anuwar dan Presiden PKR, Kak Wan Omega serta Nurul Izzah TIDAK disertai oleh Timbalan Presiden, Azmin Ali.

Sumber PKR memberitahu, Saifuddin sengaja mengadakan taklimat khas itu tanpa pengetahuan Azmin dan mengambil peluang keemasan dia berada di luar negara.

Lebih mengejutkan mereka yang hadir pada perjumpaan iu adalah individu-individu yang berpotensi besar dipilih sebagai calon pada PRU ke-13 nanti.

Satu kesimpulan boleh dibuat daripada perjumpaan tersebut: Pengaruh Azmin dalam PKR semakin berkurangan dan nampaknya dia kian disisih.

Ini jelas terbukti apabila Anuwar dan Kak Wan Omega merestui taklimat yang dipanggil oleh Saifuddin khas melalui SMS sahaja tanpa sebarang jemputan rasmi secara bertulis.

Dikalangan ahli PKR, menjadi satu rahsia terbuka bahawa Saifuddin dan Azmin tidak sebulu yang dilihat sebagai pencabar berpotensi mengugat jawatan Timbalan Presiden.

Azmin kini dikatakan sedang 'mengamuk' kerana majoriti mereka yang dijemput Saifuddin ke perjumpaan rahsia itu bukan kroninya.

Azmin dikatakan akan menyuarakan ketidakpuasan hatinya pada mesyuarat Biro Politik parti dalam masa terdekat.

Kehadiran Kak Wan Omega juga seolah-olah dilihat mengabsahkan teori bahawa beliau sebenarnya tidak sukakan Azmin sejak era Anuwar menjadi TPM lagi.

Apatah lagi pada pemilihan parti 2010, anaknya Nurul Izzah pada satu ketika menimbang untuk turut serta dalam pertandingan merebut jawatan Timbalan Presiden PKR.

Kini apa yang berlaku di Kuantan dua minggu lalu mengesahkan kumpulan Wan Azizah telah melakukan rampasan kuasa terhadap Azmin.

Ps: Mungkin Azmin masih tak sedar yang dia bukannya asal dari keluarga Anuwar. Jadi mana mungkin dia akan dapat kedudukan tertinggi dalam parti. Setakat jadi Pencacai boleh la!!!
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. sia2 didermakan bini untuk diratah oleg si bengkok...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. Salam Perjuangan...mohon link tuan...Sya telahpun linkkan blog hebat tuan di blog sya...terima kasih...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping