Sabtu, Mac 24, 2012



Hehehe... Terbaaaaiiikkk Lah!!! Jawapan macam ni yang sepatutnya keluar dari mulut Si Nallakarupan tu sebenarnya.

Bagi Si Ketua Penipu tu ingat sikit. Setakat gertak nak heret dia ke mahkamah je buat apa. Malah, Si Nalla ni pun tak heran dengan tindakan tersebut.

Sekadar nak hantar notis 'Gempak Cover Line' je buat apa. Kalau betul Si Ketua Penipu tu berani, tak payah pakai notis la. Saman je terus.

Tapi itu bukan satu isu yang membuatkan Semut pelik dengan Si Ketua Penipu tu. Apa yang Semut pelik ialah bila dia berang orang kata dia Biseksual.

Sebaliknya, dia tak marah pulak bila orang dedahkan video seks dia tengah membalun dengan Chinadoll. Yang tu dia boleh buat - buat tak tau pulak?

Sampai hari ni, dia masih lagi tak ambik sebarang tindakan terhadap pendedahan video tersebut. Kenapa dia tak ambik tindaka?

Adakag sebab dalam video tu menggambarkan yang dia bukan golongan Homoseksual? Apa, dia tak sedr ke yang video tu telah menjejaskan imej dia yang memang sah rosak moralnya?

Takkan la kita sebagai umat Islam nak pemimpin kita terdiri dari seorang Kaki Zina macam tu kot!!! Kalau ye pun dah ketagih nak memerintah Negara, takkan hukum Islam pun boleh kita buat - buat tak tau!!! Korang fikir la sendiri!!!
Pagi Sabtu bekas rakan tenis Anwar semasa beliau Timbalan Perdana Menteri dulu,tampil adakan sidang akhbar bersama rakan-rakannya Senator Ezam Mohd Nor,Ummi Hafilda dan Anuar Shaari.
Pada sidang akhbar di Kuala Lumpur yang dihadiri ramai wartawan dan jurugambar itu, Nalla menegaskan beliau TAK AKAN LAYAN  notis tuntutan itu dan kini tertunggu-tunggu surat saman segera dari Anwar agar mereka dapat bersemuka di mahkamah.
Serentak dengan itu beliau mendakwa notis tuntutan itu hanya gempak ‘cover line’ Anwar untuk tunjuk kepada rakyat beliau sudah ambil proses undang-undang terhadap dakwaan itu semata-mata kerana pilihanraya umum ke 13 sudah dekat.
Ini,katanya melihat pada hakikat kebelakangan ini Anwar hanya diam tidak buat apa sekalipun beliau membuat berbagai dakwaannya terhadapnya dari masa  ke semasa. 
Pernah satu ketika lama dulu Anwar menghantar satu notis seumpama itu pada satu dakwaannya yang lain.Namun Ketua Umum PKR itu  tidak ambil langkah followup untuk samannya. - Agenda Daily
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping