Jumaat, Mac 16, 2012


Dalam perkembangan terkini, sidang Parlimen yang masih lagi hangat mengenai pendirian Si Ketua Penipu tu terhadap perjuangan mempertahankan Israel.

Pakatan Pembangkang, termasuk la Si Nurul Izzah ni telah dipukul rapat dengan satu jawapan mudah dari Menteri Luar, Datuk Seri Anifah Aman.

Mereka menuduh Menteri Luar itu tidak mengambil konteks penuh dalam artikel yang dikeluarkan oleh Asian Wallstreet Journal berhubung perkara berkaitan.

Jawapan Datuk Seri Anifah cukup mudah dan tepat. Kalau betul Si Ketua Penipu tu nak perjuangkan Palastine, kenapa dia sebut Israel? Sebut la Palastine dulu.

Itu je jawapan kepada tahap kebebalan puak - puak Pakatan Pembangkang ni yang jelas memang dah dipengaruhi oleh pemikiran Rejim Zionis tu.

Perdebatan itu membuatkan Semut melihat semula artikel tersebut yang korang boleh baca dipautan link dibawah nanti. Antara yang dinyatakan dalam perenggan itu:
"I support all efforts to protect the security of the state of Israel," said Mr. Anwar, although he stopped short of saying he would open diplomatic ties with the Jewish state, a step which he said remains contingent on Israel respecting the aspirations of Palestinians. - WSJ
Terjemahannya: "Saya menyokong semua usaha untuk melindungi keselamatan Negara Israel," kata Mr. Anwar, walaupun dia terhenti pendek sewaktu menyebut dia akan buka hubungan diplomatik dengan Negara Yahudi itu, langkah dimana dia kekal bersyarat ke atas Israel menghormati aspirasi rakyat Palastine. 

Dalam ertikata lain, Si Ketua Penipu tu 'terhenti' seketika sewaktu menyatakan yang Malaysia bakal membuka 'hubungan' dengan Israel.

Dah jelas disitu bahawa Si Ketua Penipu tu sedar yang dia dah buat silap dengan mengeluarkan kenyataan tersebut. Maka sebab itu dia terkedu.

Gaya Seekor Monyet Israel
Jadi, tak payah la puak - puak Pakatan Pembangkang tu nak susah - susah mempertahankan tahap keISRAELan Si Ketua Penipu tu sedangkan darah Zionis Yahudi tu memang pekat mengalir dalam darah dia!!!
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Say no to pro Israel. ALLAH MELAKNATI BARANG SIAPA MENYOKONG ATAU MEWUJUDKAN ISRAEL. Apa jadah ke Tel Aviv sebanyak 3 kali? ????

    BalasPadam
  2. Yo ko dia pergi sana? cari mek kot?

    BalasPadam
  3. woi sial punyer pakatan bersih 3.0 korg mmg xde otak,bodoh sombong bengap.aku xkisah korang nk buat bersih 4.0,5.0,6.0 janji xmelibatkan hal utk buat haji/umrah.klu arab saudi banned malaysia utk gi wat haji mcm diorg wat dulu kt sebuah negara tu korg semua tanggung dosa klu org yg nk pg haji/umrah xdpt pegi.klu diorg mati sblm dpt gi haji sebab korg korg tanggungla akhirat nanti.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping