Isnin, April 23, 2012


Maka berbau pekung lah satu Malaysia!!! Itulah hakikat sebenarnya. Apa yang keluar dari mulut Si Faekah Muka Berminyak ni hanya Pekung sendiri je.

Dia dah banyak kali kantoi mengeluarkan kenyataan media yang boleh dianggap sebagai sampah dan lansung tak boleh diterima akal.

Kali ni pun, ianya tak banyak beza. Si Faekah ni masih juga buat benda yang sama demi menegakkan benang yang dah memang sedia basah.

Apa cerita dia? Ceritanya mengenai Pilihan Raya Umum yang berasingan dari Pusat sekiranya Parlimen dibubarkan kelak.

Alasan Si faekah ni bagi ialah sebab kelemahan SPR itu sendiri. Maka atas sebab itu, Kerajaan Negeri Selangor tidak akan buat Pilihan Raya serentak.
PETALING JAYA: Kerajaan negeri Selangor membayangkan kemungkinan mengadakan pilihan raya negeri yang berasingan ekoran kegagalan Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) membersihkan senarai daftar pemilih yang meningkat secara mendadak di negeri itu.
Setiausaha Politik Menteri Besar negeri itu, Faekah Husin berkata, hak mengadakan pilihan raya umum (PRU) bersama atau berasingan adalah terletak sepenuhnya pada kerajaan negeri.
“SPR tidak boleh menggunakan alasan belanja RM30 juta untuk menyekat hak tersebut,” katanya dalam satu kenyataan media hari ini.
Nampak sangat alasan yang dia bagi tu tak guna otak. Adakah dia ingat kalau buat berasingan, PRU tu akan jadi berbeza? Tak de maknanya de!!!

Sama je. Kalau buat serentak atau pun tidak, Pakatan Pembangkang tetap akan tumbang jugak dalam Pilihan Raya tu nanti. Sama macam yang berlaku sebelum ini.

Yang diorang je pandai - pandai bagi alasan kata SPR lemah la, SPR tak betul la. Tapi, hakikatnya, diorang tak dapat nafikan yang SPR buat kerja bagus.

Kalau SPR tak buat kerja bagus, macam mana diorang boleh dapat perintah Selangor, Pulau Pinang, Kedah dan Kelantan? Adakah itu bukti yang SPR tak buat kerja dengan betul?

Kalau dia nak kata yang SPR ni ibarat macam Lembu kena cucuk hidung, takkan la diorang nak bagi kemenangan tu kepada Pakatan Pembangkang!!! Baik dia bagi semua kepada BN.

Dalam bab itu sahaja, Pakatan Pembangkang ni dah terkedu dan kantoi nak menjelaskan kepada rakyat. Mana tidaknya, dah semuanya Kaki Penipu Belaka!!!

Bila mereka dihadapkan kepada dunia Realiti, mula la diorang menggelupor dan buat tindakan yang bukan - bukan!!! Buat la tuduhan itu dan ini untuk 'cover line'.


Kalau dasar PENAKUT tu, PENAKUT la jugak!!! Tak payah la nak cakap banyak!!! Mengaku je. Habis cerita!!! Buat apa nak susah - susah!!!

Sudah la!!! Jangan la kerja dok asyik nak menipu rakyat, Faekah oi!!! Sedar sikit. Rakyat pun bukannya bodoh nak percaya semua benda yang diorang katakan. Masing - masing ada otak. Lain la kalau otak tu diorang letak kat Kepala Lutut!!! Buat apa pun tak boleh!!!
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. faekah ini gentar dgn kehilangan jawatannya kini dan beliau tidak gentar dgn seksaan Allah yg amat pedih ke atasnya kerana bersubahat menggalakkan kerosakan ke atas Islam oleh rejim DAP yg jelas kafir harbi anti-islam yg sah diperangi menurut ajaran Islam.

    BalasPadam
  2. single lagi ni..saper berminat..

    BalasPadam
  3. single pun aku x berminat la tanpa nama 12:52...jenuh nanti nak lap muka dia...hehehe

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping