Isnin, April 23, 2012


Inilah akibat yang harus ditanggung oleh mereka yang benar - benar memperjuangkan Kebenaran. Hakikat inilah yang tak dapat diterima oleh orang PAS.

Bila kita cakap orang PAS ni sekadar jadi Pak Angguk Saja kepada puak - puak DAPigs, diorang marah. Diorang nafikan dakwaan tersebut.

Sekarang, apa cerita? Mampu tak diorang nak nafikan perkara ini sedangkan ianya bukan satu isu yang baru. Nak tentukan calon PAS pun DAPigs jugak yang buat keputusan.

Kalau itu bukan satu bukti yang menunjukkan PAS ikut telunjuk DAPigs, apa lagi yang kita nak cakap, ye tak. Dah dasar orang tak sedar diri. Memang macam tu la perangainya!!!
MyMassa - Pergaduhan Anwar dan Lim Kit Siang semalam sudah sampai ke kemuncak. 
Dalam perbualan telefon di antara Anwar dengan Lim Kit Siang, LKS mendesak Anwar supaya mendesak Haji Hadi untuk memecat YB Nasharudin Mat Isa sebelum PRU13. Ikuti sebahagian rakaman perbualan telefon Anwar-Lim Kit Siang, Rakaman Penuh tunggguuuu ...


....cut....



LKS : i know but we must stop YB Nasharudin



Anwar : Is not me, u better call Hadi



LKS : no no if u really hope our Chinese and Christian, u must take action immediate



Anwar : ok but timing timing, our boys in Dataran,we have Hijau, Lynas so many, u can't do like this!



LKS : so what? please, u never change...



Anwar : ok ok i will call Hadi, but this case, Hadi shud be, not me



LKS : Ambiga sgt marah...u and Hadi, a muslim leader, please 



Anwar : ok i try...



...cut... 
(Date:4/22/12,Time:14:16, Duration:2:03:21:01, Place:Petaling Jaya,File:mmio010max)



So, maknanya Nasib YB Nasharudin di hujung tanduk lah. Kalau Anwar berjaya pengaruhi Haji Hadi, maknanya YB Nasharudin bakal menerima nasib yang sama dengan Dato Dr Hassan Ali.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. who he thinks he is...Idi Amin of Malaysia?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping