Selasa, April 24, 2012


Lelong - lelong!!! Mari tengok cepat sebelum puak - puak Pakatan Pembangkang tu padam video dibawah ni. Nanti ketinggalan pulak.

Apa pendapat korang mengenai video dibawah ni? Mampu tak ianya menandingi video seks Si Ketua Penipu tu dengan Chinadolls yang didedahkan sebelum ini?

Walau pun video ni tak mampu nak menyaingi video seks tu, sekurang - kurangnya video ni mendapat perhatian Si Ketua Penipu tu untuk saman.

Kiranya, video ni lebih mencemar imej Si Ketua Penipu tu daripada yang didedahkan dengan Chinadoll sebelum ini. Sebab kerana video ini, Si Ketua Penipu tu ambik tindakan.

Kalau nak dibandingkan dengan video seks tu, Si Ketua Penipu tu tak buat apa - apa pun walau Si Ketua Penipu tu kata ianya satu fitnah yang jahat!!!

Kalau ianya fitnah yang jahat, kenapa dia masih lagi tak ambik tindakan? Kenapa dia masih tak saman pihak yang mendedahkan perkara tersebut?

Apa yang dia takut sangat untuk ambik tindakan tu sebenarnya? Dia bukannya rugi apa - apa pun. Sebaliknya, dia dapat menarik sokongan rakyat dan meraih simpati mereka. Tapi, itu pun dia tak nak ke??? Apa bodoh sangat dia kalau macam tu!!!
Lagi pendedahan tentang Anwar Ibrahim! Lihat video di bawah :


video : pendedahan tentang buruk laku Anwar Ibrahim.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping