Berita Pahang

Jumaat, April 06, 2012


Ini satu lagi perkara yang menghantui pemikiran rakyat tatkala isu berkaitan dengan Timbalan Presiden PKR ni dibangkitkan oleh pemimpin PKR sendiri.

Kenapa secara tiba - tiba, beberapa orang dikalangan mereka sendiri mula mempertikaikan soal skandal Si Azmin Ali ni? Kenapa pulak mereka tak soal Si Ketua Penipu mengenainya?

Dalam isu yang berkaitan dengan Si Azmin ni, bukan setakat nama dia je yang terpalit. Tetapi turut melibatkan nama Presiden dan Ketua Umum.

Jadi, pasal apa diorang tak mempersoalkan tentang jawatan Si Ketua Penipu tu dan juga jawatan Kak Wan Omega? Kan pelik tu.

Adakah mungkin mereka akan rasa tergugat sekiranya mempersoalkan perkara tersebut? Maklum la. Tujuan diorang kan nak jadi calon.

Maka, kalau diorang mempersoalkan sama ada diantara Si Ketua Penipu tu atau Kak Wan Omega tu, hilang la peluang diorang nak jadi calon!!!

Inlah Keadilan yang dilaung - laungkan oleh Si Ketua Penipu tu sebenarnya. Kalau nak pertikai orang lain, tak pe. Janji jangan persoalkan pasal dia cukup.

Terbukti, Keadilan yang diperjuangkan hanya untuk Si Ketua Penipu tu sorang je!!! Yang lain, pergi MAMPOS!!! Jahanam pun tak pe!!!

Satu lagi perkara yang perlu dipertikaikan ialah mengenai tindakan Si Azmin tu sendiri. Kenapa sampai hari ini dia masih lagi mendiamkan diri mengenai isu ini?

Adakah dia sememangnya DAYUS untuk berhadapan dengan Kebenaran dan rela maruah dia tergadai begitu sahaja sedangkan yang mempersoalkannya ialah pemimpin parti sendiri.

Mana dia nak sorok muka kalau dah dikalangan pemimpin sendiri pun turut mempersoalkannya. Dah tentu kepimpinan dia pun boleh dipersoalkan jugak.

Dah tentu ahli - ahli parti hanya akan memandang rendah pada dia kerana GAGAL menjaga maruah dirinya sendiri. Jadi, macam mana pulak nak jaga maruah Negara atau parti?

Ada juga kemungkinan perkara ini sengaja ditimbulkan oleh pemimpin - pemimpin yang selama ini menyokong Si Khalid Gagap tu. 

Sebab umum dah tahu pertikaian diantara Si Azmin dan Si Khalid Gagap tu di Selangor. Masing - masing memang berbulu diantara satu dengan yang lain.

Dan peluang ini digunakan sepenuhnya untuk membenamkan maruah Azmin dihadapan khalayak ramai. Maka sebab itulah isu ini dibangkitkan semula.

Mungkin ini lah akibatnya bila Si Azmin tu lantang sangat mempertikaikan orang secara membabi buta. Sekarang dah kena balik pada batang hidung sendiri.

Hari tu, dia panggil Datuk Dr. Hassan Ali sebagai Agen Penabur Fitnah. Sekarang, kenapa dia tak panggil Ketua Penerangan Ampang tu dengan gelaran yang sama!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping