Jumaat, April 06, 2012


Nah!!! Kalau orang nak cakap yang Si Nurul Izzah ni cerdik sebab dia dapat masuk Universiti, baik la diorang fikirkan semula. Jangan cepat sangat nak mengagung - agungkan dia.

Sebelum ini, dia bersekongkol dengan Papa kesayangan dia untuk mengkritik undang - undang yang berkaitan dengan isu hubungan seks, terutama sekali dalam isu Liwat.

Kata dia, undang - undang tersebut sudah lapok dan usang serta tidak lagi boleh guna dipakai. Bagi mereka, hubungan seks ni adalah hak individu.

Selagi hubungan itu tidak dilakukan dikhalayak ramai, ianya sah dan tidak perlu dipertikaikan lagi. Malah pihak Kerajaan atau pihak berkuasa tidak ada hak untuk ambik tahu.

Sah Kepala Bapak dia!!! Siapa ajar dia buat hubungan seks ni dibenarkan sesuka hati? Tak kira sama ada ianya dilakukan secara terang - terangan atau tertutup, ianya tetap HARAM!!!

Haram bagi mana - mana pasangan yang tidak mempunyai hubungan sah seperti perkahwinan. Haram bagi mereka yang sesama jenis.

Pokok pangkalnya, hukumnya adalah HARAM!!! Takkan itu pun dia tak faham? Maknanya, lepas ni boleh la kita buat parti liar dekat rumah dan tidak ditahan pihak berkuasa ye?

Cuba suruh dia buat dulu. Patut la dia beria - ia benar mempromosikan minuman arak baru - baru ni. Rupanya, dia nak galakkan orang buat kerja tak senonoh.

Nah!!! Dibawah ni satu lagi petikan dimana Si Nurul Izzah ni dilihat mencabar Hukum Islam apabila dia kata dia ada hak untuk tentukan pakaian yang dia pakai:


Terjemahan ayat yang digarisan biru: "Saya seorang wanita Muslim. Saya pakai apa yang saya suka dan tidak ada sesiapa pun yang boleh melarang."

Kalau ada wanita seperti dia menggunakan semula ayat itu tetapi tidak menutup aurat bagaimana? Adakah kita hanya lihat dan hanya gelengkan kepala?

Jelas, itu sahaja sudah cukup untuk menggambarkan dia melanggar hukum Islam yang sebenar dimana wanita diwajibkan menutup aurat.

Siapa yang suruh wanita Muslim menutup aurat? Tak lain dan tak bukan ialah Baginda Rasulullah S.A.W sendiri. Dan ianya disyariatkan dalam hukum agama Islam.

Ianya perintah Allah S.W.T agar setiap wanita menutup aurat mereka. Jadi, kalau Si Nurul Izzah ni kata dia boleh pakai dan buat apa yang dia suka, maka itu dah melanggar syariat!!!

takkan benda macam tu pun dia boleh nak pertikaikan jugak kot!!! Agak - agak la wei!!! Kalau dia setakat Muslim atas nama, tidak bermakna dia boleh buat apa yang dia suka!!! 

Semuanya kena ikut syariat!!! Nama je pakai tudung, belajar tinggi - tinggi, tapi BODOH tak ingat dunia!!! Buat rugi je orang pilih dia jadi wakil rakyat. Dah la buat kerja pun tak reti. Asyik nak menyesatkan orang je!!! Macam dah tak de kerja lain!!!
Categories: , , ,

13 ulasan:

  1. Admin, admin jangan tutup mata.

    Ayat last dia, "what is more important, fighting corruption or ensuring someone stop drinking?"

    Maksudnya, minum arak di sini? And menentang rasuah lebih baik daripada mengharamkan arak?

    Izzah, kau biar betul Izzah. Dah macam Sister In Islam dah aku baca ni kau ni

    BalasPadam
  2. Untug siapa2 dapat izahh nie .confirm dapat pakai tiga2 lubang dia.hehehe

    BalasPadam
  3. Nurul Izzah dah jauh terpesong...

    NURUL IZZAH MENGAKU DIA TIDAK LAYAK JADI AHLI PARLIMEN LEMBAH PANTAI!! Baca di sini..

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. Si betina bodoh ni cakap camtu sebab dia pun nak try sama saperti bapak dia..boleh bikin dengan sesape sahaja asalkan ianya dilakukan ditempat tersembunyi dan bukan dikhalayak ramai..

    BalasPadam
  5. ada sorang tu sah2 x ttp aurat..tp siap jadi presiden parti melayu lagi..apa kes?

    BalasPadam
  6. Kalau menutup aurat pon, tapi hari2 dok menipu orang je, tak guna jugak....

    BalasPadam
  7. salah satu kenapa izzah masuk u pasal MUNGKIN IZZAH MANUSIA PALING BODOH...SO ALLAH PERMUDAHKAN DIA MASUK U UNTUK JADI ORANG BIJAK...RUPA2NYA MASIH BINGAI....SORRY TO STUDENT U YG LAIN...AKU CAKAP MUNGKIN...SO HARAP PAHAM2 LAH...

    BalasPadam
  8. inilah dia org politik paling bodoh pernah pkr lahirkan, sama bodoh dengan ketua umumnya..pandai tak boleh diikut, bodoh langsung tak boleh diajar..

    BalasPadam
  9. Ummph sebagai pemimpin ada juga tapi..pendek akal. Ikut sedap cakap. Kesian yek?

    BalasPadam
  10. Kedua-dua virus itu sama penting dicegah. Tapi Dr Hassan Ali dibungkusnya pada peringkat awal lagi maka priority tinggal satu sahaja. Rasuah. Arak tak pa lah. Siapa yang nak minum boleh melantaklah. Betul ke macam tu? Good show PR!!

    -beeBUZZ

    BalasPadam
  11. Kalau bapak budak perempuan ni pariah anaknya samalah tu. yang sanggup bersekongkol dgn betina pariah ambiga tu. Jadi kalau yg haram tu semuanya halal bagi dia,suruh je dia berbogel dikhalayak ramai kerna baginya tu hak individu konon. Apa dah tak ada ugama ke? Entah fatwa sapa yg diikut......

    BalasPadam
  12. orang UMNO pon ramai yang x ikut syariat Islam

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping