Jumaat, April 06, 2012

Jangan Ingat Kami Bingai Macam Hang La, Mahfuz Oi!!!
Ya!!! Memang betul. Hanya itu sahaja yang mampu dibuktikan oleh Si Mahfuz Bean...ngai ni. Dia tak lain dan tak bukan hanyalah seorang Penipu semata - mata.

Sebelum ini, dia telah menuduh beberapa individu termasuk Timbalan Pengerusi SPR kerana terlibat dalam komplot mendaftarkan rakyat asing sebagai warganegara Malaysia.

Tuduhan tersebut, walaubagaimanapun telah dinafikan oleh Datuk Wan Ahmad Wan Omar, Timbalan Pengerusi SPR semalam.

Namun, bagi Si Mahfuz ni, dia menyifatkan tindakan tersebut bagaikan sudah dijangka akan dilakukan oleh individu terbabit. Cewah! Macam Nujum la kononnya dia ni.

Tapi, Si Mahfuz ni turut mengakui bahawa Datuk Wan Ahmad tidak ada kaitan dalam isu tersebut. Jadi, kenapa dia kaitkan nama Datuk Wan sebelum ini?
"Saya sudah menjangka mereka yang saya sebut semalam akan menafikan. Penafian mereka membuktikan dakwaan saya benar. Mereka boleh menafikan, biar Suruhanjaya Diraja menjawab," kata Mahfuz pada sidang media di Lobi Parlimen pada Rabu.
Kat situ aje dah nampak sangat yang Si Mahfuz ni sengaja mereka cerita dan menipu. Bila didesak agar dia menunjukkan bukti, dia tak nak pulak.

Kata Mahfuz, dia hanya akan mendedahkan butiran mengenai isu ini setelah satu Jawatankuasa Suruhanjaya Diraja dibentuk. Kalau tidak, dia takkan mendedahkannya.

Jelas bahawa tuduhan seumpama ini semua Gimik yang sengaja direka - reka oleh Si Mahfuz ni je sebenarnya. Tak lebih dari itu. Sesiapa pun boleh buat macam mana dia buat.

Sebagai contoh, kita tuduh dia pernah meliwat Si Husam Musang suatu ketika dulu dalam satu sidang media. Tapi, kita dah boleh agak yang dia akan menafikannya.

Bila dia nafi dan desak agar dedahkan bukti, kita suruh tubuhkan Jawatankuasa Suruhanjaya Diraja dulu. Baru kita dedahkan. Kalau tidak jangan harap la. 

Kalau dia tak tubuhkan RCI tu, kita boleh la buat cerita kata yang dia takut dengan Kebenaran. Tak ke mudah caranya tu? Suruh budak tadika pun tau taktik dia.

Apa, dia ingat semua orang dalam Malysia ni BODOH sangat ke macam dia sampai tak tahu agenda sebenar yang cuba nak dirancangkan?

Sudah la Mahfuz oi!!! Rentikan la buat kerja yang bukan - bukan ni. Bukannya semua orang boleh nak diperbodohkan dengan sewenang - wenangnya!!! Orang pun ada akal jugak!!!

Buat malu je la dia jadi pemimpin kalau setakat tau buat kerja macam ni. Orang pilih dia supaya dapat membantu rakyat. Bukannya buat kerja yang bukan - bukan!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Gila tak logik alasan si Mahfuz..

    "Penafian mereka membuktikan dakwaan saya benar."

    Mak aih.. Aku tuduh kau menipu, kau nafikan, maknanya memang betul kau menipu?

    Logik mcm ni budak tadika pun x pakai!!

    NURUL IZZAH MENGAKU DIA TIDAK LAYAK JADI AHLI PARLIMEN LEMBAH PANTAI!! Baca di sini..

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. "Saya sudah menjangka mereka yang saya sebut semalam akan menafikan. Penafian mereka membuktikan dakwaan saya benar....
    mahfuz ni kuat jilat kote kuda...btl ke????ke die nk wt penafian????????

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping