Sabtu, April 14, 2012



Apa nak jadi dengan dunia ni sampai dah tak kenal mana satu manusia dan mana satu ikan? Kalau ikan, boleh jugak la pakai umpan. Ini manusia, nak umpan menda jadahnya!!!

Kalau dalam Politik, puak - puak Pakatan Pembangkang tu kata 'Gula - Gula Politik' untuk pancing Undi. Mungkin dalam dunia artis, diorang pakai 'Umpan'.

Jangan ingat manusia dan seluruh rakyat Malaysia ni bodoh sangat la sampai begitu senang diorang nak perbodohkan. Tengok Si Neelofa ni pun dah cukup.

Dia pun tahu nak menilai yang mana baik dan yang mana buruk. Mungkin dulu, masa dia mula - mula 'Up' dalam dunia seni, dia lupa yang dia tu dah jadi selebriti.

Tapi, sekarang ni nampak la dah berubah sikit. Tak banyak. Sikit je. Tapi, tahan jugak la dia dah berubah. Dari sesetengah orang tu berubah makin teruk. Elok - elok dapat hidayah, tapi perangai lebih teruk dari sebelumnya. Lagi la macam sial!!!

Categories:

1 ulasan:

  1. Belum kena dgn Bang ANwar lg. Yg tu, jantan pun tumpas!!

    AMBIGA PERANGAI MACAM ORANG MABUK KELUAR BAR. Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping