Sabtu, April 28, 2012


Itu satu soalan yang memang wajar disoal oleh setiap rakyat Malaysia tatkala peserta demo Bersih tu buat kecoh di Dataran Merdeka malam semalam.

Sebelum ni pun korang dah tengok. Diorang turun dan berteriak macam orang Gila Meroyan sambil memaki hamun pihak Polis. Tapi, apa yang pemimpin - pemimpin diorang buat?

Ni yang pemimpin diorang buat. Setakat duduk dalam kereta dan buat lintasan hormat depan peserta sambil melambaikan tangan macam Raja.


Naik kereta pulak bukan main. Besar - besar belaka semuanya. Yang penyokong diorang pulak? Ada yang tidur dikaki lima.

Kalau setakat Si Karpal Whilchar tu, tahan jugak la sebab dia OKU dan tak mampu nak berdiri. Yang paling buat Semut menyirap ialah mamat ni.

Dah la kawasan dia sendiri pun dia tak reti nak jaga. Dia lari pulak jaga tempat orang lain. Kalau nak turun ke kawasan sendiri, sikit punya liat.


Tapi turun buat kecoh kat Kuala Lumpur ni, sanggup pulak dia ye? Apa, dia ingat jaga peserta Bersih ni lagi penting dari nak jaga rakyat dikawasan dia ke?

Tak sedar diri punya Ahli Parlimen. Bukan setakat dia je yang berperangai macam tu. Ramai lagi sebenarnya. Secara mudahnya, semua pemimpin Pakatan Pembangkang memang macam tu. Cakap je pandai, tapi buat kerja macam HARAM JADAH!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping