Sabtu, April 28, 2012


Kalau tengok gambar tu, bukan main baik lagi. Diorang mintak pihak Polis ni dilembutkan hati mereka. Tapi, dalam masa yang sama, hati diorang tu lembut sangat ke?

Korang dengar video ni betul - betul. Memang sah puak - puak Pakatan Pembangkang tu maki hamun pihak Polis dengan menggelarkan mereka BODOH dan GILA!!!

Adakah ini yang dimaksudkan sebagai Perhimpunan Aman seperti yang didakwa oleh Si Ambiga dan pemimpin Pakatan Pembangkang tu sebelum ini?

Kalau ini dikatakan Aman, macam mana pulak keadaannya kalau betul - betul Huru Hara? Mau bertumpah darah dibuatnya!!!

Ini la apa yang dikatakan pemimpin 'Cakap Tak Serupa Bikin'!!! Cakap je lebih, tapi buatnya, HARAM!!! Macam Sial Belaka!!!


Categories: , , ,

8 ulasan:

  1. patutpun polis kena maki kerana tak but kerja hanya tengok dan biar. lepas ni mereka yang berdemonstrasipun tidak diambil tindakan undan-undang jadi hari-hari boleh buat demonstrasi syabas!!!

    BalasPadam
  2. INILAH ERTI BANGSA MELAYU SEBENAR-BANGSA YG SANGGUP MENJADI PERTUALANG PADA BANGSA DAN NEGARA SENDIRI.

    BalasPadam
  3. Polis mmg bodoh pun, baru tau ke, sian.

    BalasPadam
  4. yg berdemo la gila dah tak pandai guna otak. ni mesti jenis pergi sekolah tapi x belajo atau sekolah x habis. sebab otak mereka di lutut. bukan bermakna polis tu x layan tu bodoh. sbb polis dah tau kalau dia layan pendemo maksudnya diorg pun sama. so polis ni kan masih pandai guna otak anugerah Allah.

    BalasPadam
  5. bukan polis yang bodoh! tapi peserta-peserta demo yang buang masa tak tentu arah...bersih memang suka cari gaduh...petualang yang suka biar negara sendiri ditonton oleh negara luar dalam kebinasaan!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  6. jangan salahkan polis..mereka cuma menjalankan tugas...di mana bumi dipijak, di situ langit dijunjung.....orang yg suka salahkan polis tu yg tak berotak...bodoh!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  7. Kalau kita kaji balik..yg menjerit tuh tuh mesti masa zaman sekolah x berapa nak pandai..suka buat huru-hara kat skolah...Last2 cikgu skolah yg pening nak membentuk dia orang. Mana yg x bole di ajar dan bila dewasa inilah hasilnya...maki2 orang

    BalasPadam
  8. Hok gi demo tu, set-set tongong belaka...tak pernah bersyukur dengan anugerah ALLAH SWT dengan keamanan dan kemakmuran yang dilimpahkan kepada kita rakyat Malaysia...lepas ini, sekiranya ALLAH SWT tarik balik kenikmatan yang dirasai, set-set tongong nie...salah orang sana-sini...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping